Ga naar inhoud

Ankers met I-Frames wil niet werken


Aanbevolen berichten

hoi, ik maak op mijn site veel gebruik van I-frames. nu heb ik een pagina met hierin ankers die doorgelinkt zijn naar stukken tekst verder op de pagina. nu willen deze wel werken, maar tot een bepaalde diepte van i-frames. ik maak namelijk gebruik van een i-frame, meet daarin weer een i-frame en zelfs daarin zit weer een i-frame. nu zitte die ankers in het laatste i-frame, en willen ze wel een verdieping hoger werken, maar zodra ik ze wil activeren in de eerste i-frame, werken ze niet meer. is er iemand die dit bekend voorkomt en hier een oplossing voor heeft? bijvoorbeeld door er een harde verwijzing aan te geven zoals location.blablabla.#anker? thanx
Link naar reactie
Het [color=darkred:bc5c15349e]location[/color:bc5c15349e] object heeft een [color=darkred:bc5c15349e]hash[/color:bc5c15349e] property daarvoor. En die geef je de naam van het anker om te springen naar dat anker (ik dacht voor NS4 excl. het #), dus: [color=darkred:bc5c15349e]window.location.hash = '#ankertje';[/color:bc5c15349e]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...