Ga naar inhoud

Computerfreakz


Aanbevolen berichten

Ok jongens, nu ff ontopic. Zeur ff wat minder :( Over de site: 1) Ik vind de site er netjes en goed verzorgd uitzien. 2)Ik zit hier op school dus ik kan niet alles heel mooi bekijken (kleureninstelling staan heel laag). Maar zoals ik het nu zie zijn het goeie kleuren-keuzes. 3) Duidelijke navigatie 4) Alles werkt voor zover ik het kan zien 5) Veel content, heel goed 6) Erg snel Een paar tips/puntjes van kritiek/commentaar. 1) Je hebt nu een heel mooi geheel, maar je forum past er helemaal niet bij. Probeer het in je site te plaatsen. Met opennbb kun je gewoon de code van openbb zelf editen en je site erom heen zetten. Met phpbb moet dat ook wel lukken. 2) Bij je site van de week heb je een concurrent van jezelf neergezet. Is dat wel zo slim :wink: 3) Het is idd een beetje een standaard scipt-site. Misschien kun je er wat meer grafische hoogstandjes bijdoen. Zodat het wat meer een geheel wordt. Alles hangt overal maar wat. 4) De hoover die je over je linkjes heen hebt vind ik niet helemaal goed gekozen. Ik zou de ':: ' buiten de link laten, dus alleen het streepje onder de tekst: [b:dea74d1ec4]:: [u:dea74d1ec4]Home[/u:dea74d1ec4][/b:dea74d1ec4]
Link naar reactie
Site is lekker up to date, dr staat geen website op dat domein dus misschien handig als je dat soort dingen wel eens controleerd? [quote:4bc15e5a0d]:. Site van de maand .: :: Info :: Elke maand zal je hier de site van de maand vinden. Hij wordt gekozen uit de winnaars van de Web Award. :: Maand juni :: Naam: Web-z.nl Omschrijving: Een site met een hoog niveau die heel wat webmaster stuff aanbiedt. Zeker een bezoekje waard![/quote:4bc15e5a0d]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...