Ga naar inhoud

Loadmovie probleem met flash5, help me alsjeblieft.


Aanbevolen berichten

Load Movie probleem, Help Aub. Ik heb een movie gemaakt met een nieuwsscroller. Deze nieuwsscroller haalt de tekst uit een extrne .txt-file genaamd text.txt Hij scrollt dan de tekst die hij ophaalt uit de text.txt over een foto. Ik heb de file met onderstaand script gepubliceerd, en de output nieuwsscroller.swf werkt perfect. Dus wat is dan het probleem, kik even naar het script en daaronder vertel ik mijn probleem. Frame1 x = 2; Frame2 loadVariablesNum ("text.txt", 0); if (aaa ne "") { gotoAndPlay (4); } Frame3 gotoAndPlay (2); Frame10 gotoAndPlay (2); Frame12 x = 1+((c/5000)*0.1); Frame13 setProperty ("text", _y, 575-i); i = i+0.7*x; Frame 14 if (i>=((c/20)*9)+(200-((340-c)*0.3))) { gotoAndPlay (10); } else { gotoAndPlay (13); } Nu wil ik deze movie in een andere movie laden met loadmovie. Ik laadt hem dan in een lege movieclip die ik op de stage heb geplaatst en de instancenaam placeholder heb gegeven. Ik gebruik daarvoor onderstaand script: loadMovie ("nieuwsscroller.swf", "placeholder"); Dan gaat het mis, Als ik de movie start, dan zie ik dat hij netjes de achtergrondfoto van nieuwsscroller.swf laat zien, maar verder doet hij niets meer, ik zie geen text en scrollen doet hij dus ook niet. Ik heb natuurlijk al naar de debug informatie gekeken en daar komt het onderstaande uit. Debug info oject: Level #0: Frame=1 Movie Clip: Frame=2 Target="_level0.placeholder" Movie Clip: Frame=1 Target="_level0.placeholder.instance1" Shape: Shape: Debug info variables: Level #0: Variable _level0.$version = "WIN 5,0,30,0" Variable _level0.aaa = "Welcome to our homepage, blablablabalbalbalbal " Movie Clip: Target="_level0.placeholder" Variable _level0.placeholder.x = "2" Wat ik hier uit kan halen is volgens mij dat de movie loopt tot frame 2 en dan stopt, ik snap echt niet waarom. Ik ben er al dagen mee bezig dus, alsjeblief help me. Tiny
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...