Ga naar inhoud

bekijk even mijn site


Aanbevolen berichten

[quote:b61da3db20="Timonsweb"]Omdat je absolute positionering gebruikt, staat alles over elkaar heen zodat het niet te lezen valt. In IE6 tenminste, ik neem aan ook in de meeste andere browsers. Het menu is namelijk boven de intro tekst en de tekst rechts boven de banners. Verbeter dat eerst maar zou ik zeggen. :wink:[/quote:b61da3db20] Heu dat begrijp ik niet goed bij mij staat alles juist en ik gebruik ook IE6.0 kun je misschien vertellen wat het probleem juist is
Link naar reactie
nou, zet je lettertype maar eens wat groter.... dan gaat het helemaal fout. Geef anders een lettergrootte op in je css. En de rest... ik vind het vreselijk; het is gewoon een losse verzameling van tekst; breng een duidelijke structuur en een menu aan in je site. kortom, werk aan de winkel... grtzzz, t.
Link naar reactie
Dit is nou een typisch voorbeeld van: ik ken geen html en met layers kan ik mooi alles op zn plaats schuiven. :-? :-? :-? waarom :cry: ! Maar misschien heb je daar helemaal geen zin in of tijd voor, dus daar zal ik nie verder over gaan zeuren. Als je wel serieus een website wil maken: leer eerst eens wat html. Werk alsjeblieft niet met layers, in dit geval had je het beste met tables kunnen werken. Alles blijft dan altijd mooi op zn plaats(als je verstand hebt van hmtl :wink: ). Want nu valt alles over elkaar heen, zoals Timonsweb al zegt en dat is geen gezicht: [url=http://members.lycos.nl/obitorium/belgium_music.jpg]screenshot[/url] ::greetz::
Link naar reactie
[quote:a7dab2d027="Obitorium"] Werk alsjeblieft niet met layers, in dit geval had je het beste met tables kunnen werken. Alles blijft dan altijd mooi op zn plaats(als je verstand hebt van hmtl :wink: ). [/quote:a7dab2d027] Onzin.... Dat over elkaar heen schuiven heeft niets te maken met zijn gebruik van layers. Juist met absolute positionering kun je zaken netjes plaatsen. Wel moet je dan inderdaad een vaste lettergrootte aangeven in je css. En deze beste Belg heeft heel wat tables gebruikt... Moraal: reageer pas als je verstand hebt van [color=red:a7dab2d027]html[/color:a7dab2d027] :wink: Voor de rest sluit ik me aan bij het redelijk vernietigende oordeel van teacher.
Link naar reactie
[quote:a5bd23e758]bij mij staat alles juist [/quote:a5bd23e758] Daar was ik al bang voor. [color=red:a5bd23e758]TIP:[/color:a5bd23e758]Bekijk je pagina ook met andere instellingen. Zoals andere resolutie, andere letter-grootte, wel of geen plaatjes en met bv. een andere browser. [quote:a5bd23e758] Moraal: reageer pas als je verstand hebt van [color=red:a5bd23e758]html[/color:a5bd23e758] :wink: [/quote:a5bd23e758] Bepaald het afraden van layers je verstand van HTML? [quote:a5bd23e758]En deze beste Belg heeft heel wat tables gebruikt...[/quote:a5bd23e758] [offtopic]Heel veel tabellen ja... wel 3 :D [/offtopic] [quote:a5bd23e758]sta ik dan met mn grote mond[/quote:a5bd23e758] Jij dacht zeker dat layers automatische absolute positionering hebben. Dat is namelijk wel af te raden. <- mijn mening
Link naar reactie
aangezien de uitspraak ongenuanceerd gedaan was, zonder verder besef van wat layers precies zijn en wat je ermee kan doen toont dat wel de kennis over HTML aan ja. Verder zijn layers niet af te raden. Net zo min als tables of frames. Het zijn gewoon allemaal mogelijkheden naar een doel. Soms hebben ze nadelen en soms voordelen. In het eerste geval gebruik je ze gewoon niet.
Link naar reactie
zeg jongens(en meisjes) bedankt voor jullie opmerkingen al waren ze niet zo positief ik heb het eens bekeken met een groter lettertype en het was inderdaad geen zicht, terug naar af dus ach al doende leert men he.Het was tenslotte toch maar een eerste site die ik probeer te maken :oops: Ik moet wel zeggen dat ik inderdaad geen verstand heb van html (dat zal ik dus dan even moeten leren he)tabels zeg mij ook (nog niet)veel maar ik veronderstel dat die vragen hier niet thuis horen he. maar moest er iemand het mij eens kunnen uitleggen of vertellen hoe ik dit wel zou kunnen oplossen het zou een hele vooruitgang zijn (of eventueel een goed boek waar ik dit kan leren)Voor deze site heb ik enkel gebruik gemaakt van dreamwaever De site laat ik nog een paar dagen staan zodat er nog meer mensen een meninig(of oplossing) kunnen geven en dan haal ik hem eraf het is inderdaad geen zicht :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...