Ga naar inhoud

Site check, m.b.t. kleuren en layout.


Aanbevolen berichten

Eindelijk is mijn site ook de lucht in en word het eens tijd om jullie mening te vragen. Graag zou ik jullie mening willen weten over de volgende punten: [list:af461df3f6]kleuren. layout snelheid (ik heb kabel dus ik kan ut niet testen) [/list:u:af461df3f6] Algemene vraag: Ik krijg ook een error: er is een Runtime-fout opgetreden. Wilt u beginnen met de fout opsporing? Regel: 18 Fout: syntaxisfout. Kan iemand helpen wat er fout is, want ik snap er nix van. Thanx natuurlijk mijn webadres niet vergeten: [url]http://www.freecfm.com/k/ktropolis/index.htm[/url]
Link naar reactie
De site ziet er mooi en duidelijk uit de navigatie is ook in orde. Alleen met een resolutie van 1024 x 768 kan ik me voorstellen dat sommige mensen moeite hebben met het lezen van de tekst (dokergrijze achtergrond, lettertype 10(?) en ook nog zwart) een tikie lichtere achtergrond zou [b:8670b97609]volgens mij [/b:8670b97609]wel op z'n plaats zijn. suc6 met je site :D :evil: MajinBuu :evil:
Link naar reactie
De navigatie en kleurgebruik vind ik erg goed. Maar het laden van de plaatjes vind ik zelfs met kabel al lang duren. Het plaatje bij het interview van DJ Tiesto doet het niet. En dit: [code:1:d5e1af96e6]alert("Copyright © 2002 Webmaster ADC");[/code:1:d5e1af96e6] vind ik trouwens ook verschrikkelijk. En je wil wel dat we in je code naar de fout in je javascript zoeken. :-? Maar over het algemeen een goede site. Die achtergrond kan idd wel wat lichter, maar ik denk dat je het kopje wel wat donkerder moet houden dan.
Link naar reactie
tja, ik wordt er niet vrolijker van. Alles is zo donker :-? Navigatie is voor de rest duidelijk. Verder zag ik eigenlijk meteen aan de linkerkant een kleurverschil wat er niet hoort te zijn. Ik heb ff een screenshot gemaakt en deze vergroot zodat je het wat duidelijk ziet: [url]http://members.lycos.nl/obitorium/ktropolis.jpg[/url] ::greetz::
Link naar reactie
[color=red:5f18457f34]Obitorium[/color:5f18457f34] Tja over dat kleurverschil kan ik kort een antwoord geven. Ik heb de gifjes in paintshop pro gemaakt en heb dezelfde backgroundcolor gebruikt als de rest van mijn site nl. #C0C0C0 en ehb bij mij nauwelijks verschil. zal wel aan mijn tnt kaartje liggen. Ik zal het probleem z.s.m. verhelpen. Maar die kleuren zijn mijn "handelsmerk van de site" je bent de eerste die zegt dat het te donker is. [color=red:5f18457f34]blackboarder[/color:5f18457f34] Ja kijk sommige mensen vinden dit leuk en ander dat en ik vind dat +je wel een leuke toevoeging. Is een keer wat anders dan die stomme reguliere cursor.
Link naar reactie
[color=darkred:af35b8a83a]Als die tabjes toch plaatjes zijn kun je misschien het lettertype daarvan aanpassen. Nu is het zo... tam.[/color:af35b8a83a] [color=brown:af35b8a83a]En dan misschien de letterkleur van de actieve tab aanpassen.[/color:af35b8a83a] [color=indigo:af35b8a83a]Als ik het zo bekijk lijkt het me zowiezo wel handig hier en daar kleur te gebruiken, en vooral headers.[/color:af35b8a83a] [color=blue:af35b8a83a]Op de DJ pagina is het 1 en al massieve text in dezelfde stijl, wat mijn leeslust niet opwekt :wink: [/color:af35b8a83a] [color=olive:af35b8a83a]Heb ik een kleurfixatie? Wie weet :D [/color:af35b8a83a]
Link naar reactie
thanx voor het verhelpen van die error. ik zal een skijken wat ik aan die lappen text kan doen. De actieve tabs kan ik misschien ook we veranderen. UIk heb op dit moment weinig tijd dus het zal waarschijnlijk wel over het volgende weekend worden getild. Maar in iedre geval waardeer ik jullie opmerkingen zeer. ga vooral door en dan kom ook ik er wel :wink: Thanx very much
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...