Ga naar inhoud

Sitecheck DumkyOnline


Aanbevolen berichten

Misschien kun je je email adres ff linken, vertellen over je opleiding bijv. [color=red:b78dc7e45e]En die favoriete film kan natuurlijk echt niet :roll: :P [/color:b78dc7e45e] Misschien kun je bij [url]www.iconarchive.com[/url] ff kijken naar nieuwe icoontjes? Daar staan errug mooie tussen. Layout: Tja, het is strak, maar redelijk tam. En de header van je pagina is met gewone letters gedaan. Misschien wat groter corps en een ander letterype? En deze is geniaal: [code:1:b78dc7e45e] <!-- Dumky de Wilde 19/06/2002 Op deze site berust geen copyright. Ik vertrouw op je geweten. --> [/code:1:b78dc7e45e] Goed gedaan broekie! :wink:
Link naar reactie
[quote:eb16d5719a="apocosphere"]simpel maar duidelijke weblayout, alleen zou ik hem in zijn geheel laten scrollen i.p.v. met een iframe. Persoonlijk vind ik dat nogal storend.[/quote:eb16d5719a] /me kan geen enkele pagina vinden waar je moet scrollen [img:eb16d5719a]http://www.ibforums.nl/decramy/forum/images/smiles/confused.gif[/img:eb16d5719a]
Link naar reactie
[quote:384b9040fe="blackboarder"][quote:384b9040fe="apocosphere"]simpel maar duidelijke weblayout, alleen zou ik hem in zijn geheel laten scrollen i.p.v. met een iframe. Persoonlijk vind ik dat nogal storend.[/quote:384b9040fe] /me kan geen enkele pagina vinden waar je moet scrollen [img:384b9040fe]http://www.ibforums.nl/decramy/forum/images/smiles/confused.gif[/img:384b9040fe][/quote:384b9040fe] duh :P Als je je browser verkleint(kijken of alle verhoudingen goed blijven) zal je zien dat er gebruik is gemaakt van een iFrame. Ik vind de scrollbar trouwens helemaal niet storend... ::greetz::
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...