Ga naar inhoud

Sitecheck, is het te doen met een telefoonlijn?


Aanbevolen berichten

Graag wil ik weten of mijn aangepaste site, met 5 inline-frames nog een beetje te doen is voor mensen met een telefoonlijn. Ik ga er vanuit dat het geen problemen oplevert, maar kan het zelf niet controleren. En als je dan toch op de site ben, geef je oordeel over de portal. De diverse onderdelen worden 'in dezelfde stijl' aangepast [url]http://www.jobintermediair.nl[/url]
Link naar reactie
Geen modem (ADSL modem telt zeker niet? ;)), maar wel een oordeel... * tekst is compleet onleesbaar, veel te klein font, verschillende kleuren, kopjes die wit van kleur zijn op een lichtgrijze achtergrond etc etc. * dat bewegende ding bovenin leidt af van de site en heeft echt geen toegevoegde waarde. * menu is ook niet helemaal duidelijk, "ineens" hebben items een andere achtergrond kleur... Nu weet ik wel dat je geen designer bent, maar ik denk dat als je deze site serieus wilt gaan gebruiken je beter een webdesigner in kan schakelen...
Link naar reactie
[code:1:1cc73be2de]Nu weet ik wel dat je geen designer bent, maar ik denk dat als je deze site serieus wilt gaan gebruiken je beter een webdesigner in kan schakelen...[/code:1:1cc73be2de] Ja, doei, weet je wat dat kost? :D - Tekst te klein? die staat op 10. Moet op 800x600 ook nog een beetje naast elkaar staan i.p.v. onder elkaar - onleesbaar? nergens last van.. - menu is "under construction" hehe
Link naar reactie
misschien een tipje maar die site van jouw is niet te bekijken in een resolutie van 800*600. Al die scrollbars maken me "misselijk" (dit is wel persoonlijk, maar er zijn denk meerdere mensen die er ook zo over denken) Ik denk toch dat je moet gaan denken aan een site zonder frames. Die zijn in het algemeen veel beter zichtbaar in de verschillende resoluties. Enne het is beter dat je eerst je site afmaakt i.p.v. bij iedere kleine wijziging een sitecheck te posten. :lol:
Link naar reactie
te druk qua kleur bedoel je? En ik had die links overigens in een menu staan, maar dat beviel me niet. Mijn bedoeling is dat je elk nieuw inline-frame "menu-item" direct bij het binnenkomen op de site kunt zien, zodat je weet of het de moeite is om verder te surfen. Het zijn uiteindelijk geen vaste menu-items maar asp-records, en dus veranderen ze per "minuut, uur, dag"
Link naar reactie
Misschien moet je die prikbordjes een algemene kleur geven. Hier bedoel ik mee, probeer 2 of drie kleuren te gebruiken die standaard worden voor je site, is veel rustiger voor de bezoekers. Dus geen felle kleuren. Misschien moet je ook de tekst van het rechter menuutje veranderen in zwart. Want die blauwe tekst is bij mij een beetje vaag te bekijken. Tis natuurlijk wel een persoonlijke mening, maar die menig zal wle door vele worden gedeeld. Suc-6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...