Ga naar inhoud

nog maar eens een site-check...


Aanbevolen berichten

dus het moet brouwser zijn ?! :lol: ja de reclame, ok maar die mensen maken ook relcame op hun site... stoort het te hard? Het doorverwijzen vond ik zelf wel leuk miss is de eerste pagina er teveel aan... Zou ik beter de derde pagina (met kinderen verboden en het flashje) samen met de eerste pagina integreren?
Link naar reactie
[quote:800196bf6b="roelieboelie"]ik denk zelf dat dat ook een beetje een grap van de maker van de site is....[/quote:800196bf6b] Tja, wij belgen hebben een ander gevoel over humor dan onze noorderburen he. Maar daar gaan we dus niet over beginnen. ik heb ook iets zinnig te zeggen. Ik vind het wel f*ck dat als je op de "refresh" knop klikt dan de alleereerste pagina is die gerefresht wordt. dus die met de eerste waarschuwing op.
Link naar reactie
[quote:d25f59d82c="Young Crazy Fool"]Tja, wij belgen hebben een ander gevoel over humor dan onze noorderburen he. Maar daar gaan we dus niet over beginnen. ik heb ook iets zinnig te zeggen.[/quote:d25f59d82c][inkopper die Goor weet te missen, maar ik niet] Hehe, een Belg en iets zinnings? ;) [/inkopper die Goor weet te missen, maar ik niet]
Link naar reactie
[quote:c327c8d9cc]Ik vind het wel f*ck dat als je op de "refresh" knop klikt dan de alleereerste pagina is die gerefresht wordt. dus die met de eerste waarschuwing op.[/quote:c327c8d9cc] Dat komt om dat de url azscfun.fredmatrack.com een max frame page maakt voor users.pandora.be/.... en ik denk niet dat er iets aan te doen valt om dat wanneer je op de refresh drukt alleen de huidige pagina refreshed wordt. [quote:c327c8d9cc][DEELNEMEN is nog steeds belangrijker als winnen] [/quote:c327c8d9cc] lolz ...
Link naar reactie
[quote:3ecf1b8a56]gejat werk, geen fantasie [/quote:3ecf1b8a56] gejat werk? dan moet jij mij toch eens uitleggen wat er juist gejat is? ik heb die site volledig zelf getekend, ontworpen etc... [quote:3ecf1b8a56]Ja: gewoon die intro's weglaten: heb je nergens last van [/quote:3ecf1b8a56] ik vind die intro juist zo leuk :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...