Ga naar inhoud

Loop in Flash starten in frame 20


Aanbevolen berichten

Ik heb een animatie gemaakt in Macro Media Flash MX van slechts 25 frames. Nu wil ik eigenlijk dat na frame 25 weer wordt begonnen met frame 20 en dat er een loop ontstaat. :o Is zoiets mogelijk? Tot nu toe heb ik het niet kunnen vinden. Wel heb ik geprobeerd om de animatie in 2 delen te knippen. Het eerste deel (1 t/m 19) worden dan eerst vertoond en daarna in een loop deel 2. In Netobject Fusion 5.0 worden deze animaties echter niet over elkaar heen geplaatst, maar naast elkaar gezet. :o Heeft iemand ervaring met het over elkaar zetten van animaties, waarbij de eerste wordt verborgen als die is afgespeeld en de tweede automatisch wordt opgestart? Het ontwerp van bovengenoemde animatie is de opbouw van een tekst uit sterren (19 frames). Nadat de tekst is opgebouwd, moeten de sterren blijven "fonkelen" (6 frames).
Link naar reactie
[quote:6c2be20a9c="HermanH"] :o Heeft iemand ervaring met het over elkaar zetten van animaties, waarbij de eerste wordt verborgen als die is afgespeeld en de tweede automatisch wordt opgestart? [/quote:6c2be20a9c] Een scene aanmaken, de ene animatie erin zetten en aan het eind van die animatie een fade-outeffect toevoegen. Een tweede scene aanmaken en die tweede animatie erin zetten en laten beginnen met een fade-ineffect
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...