Ga naar inhoud

hoe zet ik een rij pics onder elkaar als background?


Aanbevolen berichten

Als je steeds hetzelfde plaatje onder elkaar wilt kun je em pagina breed maken en gewoon als achtergrond zetten, of met CSS [code:1:e877d06796] <style type="text/css"> <!-- body { background-color: #3399FF; background-image: url(plaatje.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center} --> </style> [/code:1:e877d06796] dacht ik. Dan laat je verder de achtergrond proporties weg uit de body. Ik weet niet zeker of dit in Netscape werkt. Als je verschillende plaatjes onder elkaar wilt zit er volgens mij niks anders op dan zelf een nieuwe achtergond te maken waar je de plaatjes zelf onder elkaar zet.
Link naar reactie
Natuurlijk werkt het in Netscape! Sterker nog, Netscape 6 en later hebben betere ondersteuning voor de standaarden van het W3C (dus ook CSS) dan Internet Explorer... Dat heb ik mij tenminste laten vertellen, maar bij het maken van websites krijg ik toch steeds meer het idee dat het idd klopt. - Basje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...