Ga naar inhoud

i-mode sitecheck


Aanbevolen berichten

Ik ben aan het knutselen met imode. (stond zo'n handig artikeltje over op computertotaal.nl :)) Om precieser te zijn: een imode versie aan het maken van m'n site myDiary. Nu heb ik zelf niet eens zo'n modern telefoontje, maar er is vast wel een computer!totaal bezoeker die dat wel heeft. Ik ben er momenteel nog mee bezig en heb de site uiteraard al gechecked met een i-mode emulator. Eigenlijk ben ik dus wel nieuwsgierig of het er in het echt ook aardig uitziet.. Heeft iemand dus zo'n toestelletje en vind je het leuk om m'n site ff te site-checken; i-mode dan naar http://www.mydiary.nl/imode/ en laat me weten wat je ervan vind. Als het mogelijk is vind ik het ook wel leuk om een digitaal fotootje te ontvangen van hoe het er op zo'n toestelletje uitziet.. Thx! Elja
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ziet er goed uit. Alleen de vet gedrukte tekst komt niet over op een iMode toestel (ik heb de Nec n21i). Van mij mag er wat meer kleur in je logo maarja dat is een kwestie van smaak natuurlijk. :) De smileys uit Carina's bericht komt wel een beetje over, maar dan moet je wel weten dat het om gekleurde tekst gaat. De smileys komen wel perfect over. Succes met je iModesite, ik zal je een paar digitale foto's van je website op mijn iMode sturen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...