Ga naar inhoud

[Flash] Duurt lang voor ie start


Aanbevolen berichten

Hi, ik heb net Flash MX geinstalleerd en er een swf'je mee gemaakt van ong. 10 kB. Het laden van de site duurt nu echter tig keer zo lang. Ook als ik dat lokaal test. Ik heb het vermoeden dat dat door de plugin komt, maar misschien doe ik iets niet goed. De splashpage bevat nl. ook een swf'je, maar die staat er vrijwel meteen... Misschien is het swf'je ook te complex, maar ik zie even geen efficientere manier. Flash 4 (waar ik eerst mee werkte) gaf ook al vrij snel de geest als ik aan die animatie werkte... MX loopt daarentegen als een zonnetje... De site: [url=http://www.haagstadradio.nl]www.haagstadradio.nl[/url] je krijgt eerst de splashpage en het bedoelde swf'je staat daarna op de site linksonder (equalizertje)
Link naar reactie
Dan zal het dus aan mijn configuratie liggen en hebben dus ook niet alle bezoekers er last van. Ik gebruik IE6 met FlashPlayer 6 onder Win2kPro. Die Flashplayer werd volgens mij door Flash MX geinstalleerd en die zou er ook een voor Netscape installeren, maar die geeft mij nog steeds een missing-plugin-plaatje. Klinkt niet echt soepel...
Link naar reactie
Hmm, maar da's netscape6 en daarmee duurt het sowieso een minuut voor ik überhaupt een browservenster zie, dus ben ik wel gewend aan wachten :roll: of is dat in 6.2.3. opgelost voor cpu's < 3GHz? Lijkt me sterk. Ik denk dat je nog niet de nieuwste flashplugin hebt en dat ns6 daar geen melding van geeft. Die melding kreeg ik in 4.7. Ik heb net los een installer voor netscape Flashplayer6 ged/l en geinstalleerd, maar ik zie nog steeds geen animaties... He, wel op andermans pagina :( dat zijn natuurlijk swf'jes die niet met Flash MX zijn gemaakt. En dan dus niet die Flashplayer6 nodig hebben? Meer mensen ervaring met Flash6?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...