Ga naar inhoud

Counter plaatsen met scriptje van Wanadoo


Aanbevolen berichten

Ik wil op mijn site (in wording) bij Wanadoo een counter neerzetten. Wanadoo zegt op mijn helpbladzijde wat je moet doen... Nou snap ik één ding niet. Namelijk: Nu moeten de protectie bits van het "counter.xbm" file nog worden aangepast. Dit doet U als volgt : Windows : Klik op de rechter muisknop in het FTP scherm. Er zal een menu verschijnen. Kies daaruit 'FTP commands' en dan 'site'. Tik nu de volgende tekst: chmod 666 counter.xbm ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hoe kom ik in dat FTP scherm waar ze het over hebben? (Ik doe mijn uploads met CoffeeCup.) Wie kan mij helpen? Thanks alvast!
Link naar reactie
Bedankt, Het staat erop! Blijkt dat ik altijd te strak kijk naar de opdracht, (zelfs met computers moet je af en toe een beetje fantasie gebruiken). Naar aanleiding van je opmerking vraag ik me wel weer iets nieuws af; wat is het verschil tussen Free FTP en Direct FTP? Volgens mij is CoffeeCup Direct FTP... en sowieso een erg handig programmaatje (ik zit nog in de trial versie). Wat dat tellen betreft; nu staat er ergens op de bladzijde gewoon een cijfertje, beetje vaag ofzo... Is het mogelijk om zoiets nog een beetje aan te kleden? Of is dat erg ingewikkeld?
Link naar reactie
meestal moet je gewoon de code in je html wat extra parameters meegeven. lees meer op: http://home.wanadoo.nl/helpdesk/counteropt.html oh ja.. de verschillen tussen directFTP en FreeFTP zijn legio. de laatste is een kale ftp client. wel retesimpel. de eerste weet je; een full flex ftp client met ingebouwde editor. t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...