Ga naar inhoud

Site check? (voor het cliché erin te houden)


Aanbevolen berichten

Hallo, na enkele maanden werk wil ik u graag mijn nieuwste werk online tonen. Het gaat om een humorsite waarop de bezoeker verantwoordelijk is voor de humor die erop verschijnt. De laatste jaren wordt er van zulke systemen duchtig misbruik gemaakt. De bezoeker heeft in feite een volmacht over de inhoud. Images kunnen rechtstreeks geupload worden. Tot nu toe gaat alles nog volgens wens, maar hoe zit het moesten enkele geuploadde afbeeldingen niet meer conform met mijn disclaimer zijn? Ben ik verantwoordelijk in dit geval voor de inhoud van mijn site? Heeft iemand suggesties voor de controle op mijn site omhoog te halen. Ik werk reeds met disclaimers. [link geknipt door teacher: dit is geen sitecheck maar een vraag over inhoud...]
Link naar reactie
Je bent inderdaad verantwoordelijk voor de inhoud van je site en kunt daar op aangesproken worden. Het enigste wat je kunt doen is gewoon veel controleren... Of je maakt een systeem waarbij niet alles wat opgestuurd wordt door de gebruikers meteen te zien is op de website, maar dat een bepaald persoon (of meerdere) dat eerst goed moet keuren...
Link naar reactie
Ten eerste mooie strakke en duidelijke webpagina :o Bravo :D !!!! ----------------------------------------------------------------------------- Ten tweede een paar opmerkingen. De koe rechts bovenin vind ik een beetje storen :-? Weet niet waarom,maar vind het gewoon. :wink: Bij het klikken op de link "Image gallery!"krijg je een lijst met files en wat leuke informatie daarover.So faR SO GOOD :roll: maar dan klik je de eerst file aan...........en dan niks(denk je in eerste instantie) :evil: je ontdekt dat de foto's getoond worden aan de onderzijde van de pagina :( (scrollen is niet leuk) Het lijkt mij beter dat je de foto laat zien in een ander venster ,die je dan gewoon weer kan wegdrukken of toch de mogelijkheid geven aan de "kijker"om hem via de rechtermuisknop binnentehalen. :oops: Waarom geeft de lijst bij "Image gallery!" in de rij "number of the picture" na nummer 23 het getal 2147483647 aan?Komt dat door dat de laatste 14 uploads/posts door "digitalRed" zijn geplaatst? :-? Wat voor sommige mensen ook vervelend is dat er geen "home" knop op de pagina van "image gallary" is :wink: Ik heb ook een link geupload onder de categorie flash links(http://eelco.wirehub.nl/stuff/flash/starwarz.swf :D Echt leuk en knap stukje flashbeheersing :D ) Maar ook daar weer geen "home" knop.(niet alle internet gebruikers weten dat er in je browserscherm een "back"knop zit :-? ) Onder de afdeling links sectie krijg ik bij het klikken op "links"bovenin de pagina een NOT FOUND melding :o Trouwens de optie "going offline" in jullie poll is echt een hele funny en smarte optie.echt cool :D Maar moeten jullie absoluuut niet doen,want het idee is heel knap en goed opgezet. :D Ga vooral door :D De optie op de hoofdpagina om jullie site door te mailen naar vrienden mag in mijn ogen hoger op de pagina geplaatst worden,en tevens "Tell your friends about this site!!!!" heten.dat klinkt wat minder wanhoopig :wink: Kortom,Toffe site ,strak werk goed gedaan :D
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...