Ga naar inhoud

Sitecheck Bitte!


Aanbevolen berichten

Aan mij heb je weinig, ik kan er weinig verkeerds aan ontdekken. Ziet er netjes, duidelijk en rustig uit. Misschien kan jehet adres en telefoonnummer een tintje donkerder maken, die mogen best iets opvallender zijn vind ik. En persoonlijk vind ik die standaard links aan de rechterkant niet zo mooi. Een CSS effectje zou wonderen kunnen doen :) Maar verder vind ik em erg goed.
Link naar reactie
Toen ik met deze site begon had ik de site van dynalink voor mij, deze frames heb ik toen helemaal omgegooid...alleen er staat nog wat troep in van dynalink, dat klopt... Maar nu ik het toch weer zag, heb ik meteen maar even de meta-tags gewijzigd en lichtelijk aangepast :) Mooie HTML is het dus niet.....
Link naar reactie
beetje off topic maar..voor op deze site moet een beveiligde pagina komen, niet zwaar beveiligd, gewoon simpel met een gebruikersnaam en wachtwoord....of alleen een wachtwoord... Waarmee is dit simpel, bijvoorbeeld een javascripje....alleen ik kan het niet vinden...heel simpel dus... Weet iemand een "simpele oplossing" :oops: BVD,
Link naar reactie
[quote:b9fd3a9e2b="GeNic"]Jajajaaja....wat een drukte.....om een vraag die twee keer gesteld wordt... Misschien komt het omdat bij Prog. weinig reactie komt #HINT# ??[/quote:b9fd3a9e2b]Inderdaad drukte ja, als jij je blijkbaar niet aan de regels kunt/wil houden zijn wij streng ja. Anders is het hier binnen de korste keren een enorme puinhoop. En nu graag verder alleen op de site-check reageren, anders gaat deze ook "gewoon" op slot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...