Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van mijn website....


Aanbevolen berichten

Het gaat hier om design dus niet om het onderwerp, dus dat maakt niet zoveel uit. Op zich ziet het er goed uit. Alleen de laadtijd is [b:a6278e4330]verschrikkelijk lang[/b:a6278e4330]. Ik ben zeker 2 minuten aan het laden geweest met een 56k modem... Ik weet niet of het aan de Flash-file ligt of aan de server, maar leuk is anders. Wat ik wel jammer vind is dat alle teksten in een nieuw scherm worden geopend. En daar is de layout ook niet doorgevoerd. Heeft dat een bepaalde reden?
Link naar reactie
[quote:6db68d237b="Eddey"]Het gaat hier om design dus niet om het onderwerp, dus dat maakt niet zoveel uit. Op zich ziet het er goed uit. Alleen de laadtijd is [b:6db68d237b]verschrikkelijk lang[/b:6db68d237b]. Ik ben zeker 2 minuten aan het laden geweest met een 56k modem... Ik weet niet of het aan de Flash-file ligt of aan de server, maar leuk is anders. Wat ik wel jammer vind is dat alle teksten in een nieuw scherm worden geopend. En daar is de layout ook niet doorgevoerd. Heeft dat een bepaalde reden?[/quote:6db68d237b] Ok, de laadtijd wist ik niet van 56 k. Zelf heb ik adsl , pak hem beet in 15 sec geladen. Maar goed niet iedereen heeft adsl dus ik zal de movie in stukken hakken. Dan laad hij sneller. Wat het nieuwe schermen aangaat, is het niet handig dan? Als je het scherm hebt gelezen dan ff sluiten en klaar. Ander voorstel? Trouwens waaar ik ook achter kwam met NetScape doet de movie het niet. Weet iemand hoe en waarom? Bedankt
Link naar reactie
[quote:477317baa3="BasHamar"]Ik heb ff gekeken met Netscape 6, maar alles lijkt het naar behoren te doen. De website ziet eruit als zijnde professioneel, dus dat zit ook wel goed. Naar de inhoud heb ik verder niet echt gekeken, dit is puur een eerste indruk. - Basje.[/quote:477317baa3] Bedankt Basje Ik heb Netscape 7 dus misschien ligt het daar wel aan. 1 Of andere plugin downloaden misschien. GZ Rinus
Link naar reactie
OK weer ff on-topic: Suggesties voor links: [url]www.bible.com[/url] (complete bijbel online) [url]http://www.crystalcathedral.org/[/url] (Is uiteraard een persoonlijke, want het moet je aanspreken) Zo, das best wel veel kennis voor een atheist. :P De webpagina: Bij fun links open zich een nieuwe pagina met titel "nieuwe pagina 1" oid. Geen ramp uiteraard. Verder is er vrij weinig op de pagina aan te merken, het zou misschien handig zijn bij "waarom Jezus", alle "argumenten" in het venster ernaast te openen, ipv een nieuw venster, zodat de boodschap zeg maar nog toegankelijker is :wink:
Link naar reactie
[quote:21c0f02573="SabineBos"]OK weer ff on-topic: Suggesties voor links: [url]www.bible.com[/url] (complete bijbel online) [url]http://www.crystalcathedral.org/[/url] (Is uiteraard een persoonlijke, want het moet je aanspreken) Zo, das best wel veel kennis voor een atheist. :P De webpagina: Bij fun links open zich een nieuwe pagina met titel "nieuwe pagina 1" oid. Geen ramp uiteraard. Verder is er vrij weinig op de pagina aan te merken, het zou misschien handig zijn bij "waarom Jezus", alle "argumenten" in het venster ernaast te openen, ipv een nieuw venster, zodat de boodschap zeg maar nog toegankelijker is :wink:[/quote:21c0f02573] Mooi dat je toch een kritiekpuntje hebt. Daar kan ik wat mee. Alle puntjes dieaangedragen worden en zinnig zijn worden doorgevoert. Bedankt. GZ 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...