Ga naar inhoud

[sitecheck] WaterScouting Site, graag tips


Aanbevolen berichten

Hoi ik had een paar weken geleden een scouting site laten checken en ik heb nu een nieuw ontwerp. Graag wil ik jullie mening over horen. Het moet een portal worden voor alles dat met scouting op het water te maken heeft. Nog niet alle informatie staat online, maar het ontwerp wel. Nog even de URL: [url]http://www.marenova.tk[/url]
Link naar reactie
Ik kan het logo wel veranderen, maar ik moet me wel houden aan het logo van Scouting Nederland. Wij zijn immers wel lid van Scouting Nederland. Ik zou het wel een frissere look kunnen geven. Sorry het was inderdaad niet een paar maanden geleden (al lijkt het wel :D ). In ieder geval bedankt voor de tip.
Link naar reactie
waarom herken ik in dit design toch zo sterk iets van designgui ofzo.. hoe heette dat nou... ;) analways, het ziet er best leuk uit voor een site. ook netjes, strak, simpel. het logo is echt jammer dat het zo korrelig is... maar dat kun je toch nog wel aanpassen? Mail het anders maar ff, ik heb het font ook. Een groot nadeel: ik weet niet wat er mis is aan de site, maar hij heeft er een eeuw voor nodig om te scrollen. Ik heb er bij geen enkele andere site last van, deze is gewoon haperend... Nouja, verder issie wel leuk, succes er mee :)
Link naar reactie
Een mooie site hoor, complimenten. Ik deel de mening over het logo, beetje jammer, maar ik zag dat Toeter al aan heeft geboden er mee bezig te gaan. Ik zou zeggen: grijp die kans :D (onder in die flash movie staat ie trouwens ook niet best) Verder zou een (CSS) hovereffect op de links er wel mooi uitzien. Al is het maar dat b.v. de onderlijning pas verschijnt bij een mouseover. Verder niks dan goeds.
Link naar reactie
Mooie site, gewoon lekker simpel. Maar wat Toeter zei over dat scrollen heb ik ook. En ik heb kabel en een hele snelle computer dus ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de site. Staan er ergens op de site misschien scripts te draaien? Ook met dat logo ben ik het eens. Maar op die twee punten na vind ik het een goeie site! Succes ermee! :D
Link naar reactie
ik wil niet echt een spelbreker zijn (en ik ben zeker niet een ongelooflijk goede webdesigner) maar kijk eens naar de volgende site: http://getit.at/reeks13 . lijkt die niet erg verdacht veel op de site die hier moet gecheckt worden. is de website van iemand uit mijn school. lijkt me precies een soort van sjabloon of template dat je ergens kan aanpassen. Sorr dat ik het zeg maar het is praktische dezelfde site.
Link naar reactie
[quote:8f59378277="Young Crazy Fool"]ik wil niet echt een spelbreker zijn (en ik ben zeker niet een ongelooflijk goede webdesigner) maar kijk eens naar de volgende site: http://getit.at/reeks13 . lijkt die niet erg verdacht veel op de site die hier moet gecheckt worden. is de website van iemand uit mijn school. lijkt me precies een soort van sjabloon of template dat je ergens kan aanpassen. Sorr dat ik het zeg maar het is praktische dezelfde site.[/quote:8f59378277] Dat zijn bijde phpnuke templates :)
Link naar reactie
[quote:ee6536d808="Young Crazy Fool"]dus niet echt om hier te laten checken vind ik. Sorry hiervoor hoor, maar dat is mijn persoonlijke mening. Maar nog eens, wie ben ik?[/quote:ee6536d808] Idd precies dezelfde template, dus beide pages blijken helemaal niet zo origneel te zijn als ik in eerste instantie dacht, maar om nu te zeggen dat ie daarom niet gechecked mag worden vind ik wat ver gaan.
Link naar reactie
Dat zou niet netjes zijn, maar ik heb ook niet de indruk dat dit de bedoeling was. Gelukkig is dit forum nog niet naar dat niveau af gegleden. Ik ken wel andere voorbeelden waar de topics voornamelijk bestaan uit dingen als: post hier je '3D spullen' en 'show off your JS skils' Hier zijn we er gewoon om elkaar te helpen en dat waardeer ik heel erg :D
Link naar reactie
Het is idd een phpnuke template. Ik heb ook nooit gezegd dat ik hem zelf gemaakt had. Ik vroeg alleen tips. (bedankt in ieder geval). Aan php-nuke zelf valt ook nog het een en ander te veranderen. (zoals taal bestanden die niet kloppen!). Deze site is in ieder geval beter als de oude ([url]http://www.wildevaart.myweb.nl[/url]), en daar doe ik het voor. Ik hoop met deze template m'n site er iets proffesioneel uiterlijk te geven. Van het logo hebben jullie allemaal gelijk, die ga ik aanpassen. In ieder geval bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...