Ga naar inhoud

Flash movie linksboven


Aanbevolen berichten

Goedenavond, Ik heb net mijn nieuwe homepage af en lokaal laadde het geheel (3 frames) perfect. Alles op zijn plaats. Ik heb er 2 flash movies in die naadloos op elkaar aan moeten sluiten, dus ik heb ze linksboven vastgezet m.b.v. deze code: [code:1:b3d3591080] <BODY BGCOLOR=#FFFFFF TOPMARGIN=0 LEFTMARGIN=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 style="margin:0px"> [/code:1:b3d3591080] Als ik het geheel upload en de pagina van het web in Explorer laadt, staan de plaatjes niet meer linksboven. Ik heb nu al diverse uploadmogelijkheden geprobeerd, cache opschonen en de hele mikmak. Het heeft niet geholpen. Wie het weet mag het zeggen.
Link naar reactie
Ik had het "abonnement op dit onderwerp" al afgesloten, want ik heb de html pagina's die in de drie frames geladen moeten worden verplaatst van angelfire naar chello (waar ik wel 10 MB :cry: schijfruimte heb) en van daaruit ladend heb ik genoemd probleem niet. URL van mijn hobbypagina is http://www.fietsbel.nl voor geïnterresseerden en criticasters. De bodytekst is slecht leesbaar, en daar moet ik nog wat aan veranderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...