Ga naar inhoud

Wil iemand onze site even bekijken


Aanbevolen berichten

Ik niet zozeer een mening over de layout, alleen wel over het gebruik van plaatjes: Wanneer je bijv. de link naar "inleiding" opent moet er vervolgens een pagina geopend worden mer meer dan 2MB aan plaatjes. Wanneer ik dat thuis met een 56K6 modem of ISDN adapter wil bekijken ben ik een minuut of 5 a 10 zoet met het openen van 1 pagina. Da's niet echt netjes. Maak die Thumbnails dus een stuk kleiner in bestandsgrootte. (Laat ze dus niet door de browser verkleinen, maar doe dat aan de serverzijde.)
Link naar reactie
aha, ik snap het, bij nieuwe foto's doe ik dat ook, ik verklein dan een versie van de foto met paint shop pro en een versie laat ik in de oude waarde, de kleine zet ik als thumpnail en de grote komt pas te voorschijn als je de thumpnail aanklikt Nog meer reacties, alvast bedankt, MvG Mike Zwetsloot
Link naar reactie
ehm, als ik het goed begrijp bedoel je dus dat als iemand zijn website bij tripod onder brengt dat zijn het een stel oplichters, of bedoel je dat niet naja als je dan goed kijkt zie je dat wij een www adres hebben, dus www.zkkf.nl die dorverwijst naar de tripod server waar alle bestanden op staan misschien dat je bedoeld die klere pop up dingen, daar word ik ook gek van, eerst was het er 1, nu als iemand onze site opent springen de reclame's allemaal open, echt k*t, is hier een oplossing voor MvG Mike Zwetsloot
Link naar reactie
ach schei toch uit, die achterlijke banners heb ik zelf niet verzonnen, met 1 banner kon ik leven, maar tripod verzint dat zelf hoor dat ze er nog 2 of 3 laten opduiken, de etters heb net een bannerkiller gevonden, hehe en over dat iedereen een site kan maken en kan zeggen dat ze iets verkopen, ik zou zeggen bekijk alle foto's maar eens en klik eens op fabriek of kom eens langs Mzzls Mike
Link naar reactie
[quote:45ca213ced="mikezwet"]ach schei toch uit, die achterlijke banners heb ik zelf niet verzonnen, met 1 banner kon ik leven, maar tripod verzint dat zelf hoor dat ze er nog 2 of 3 laten opduiken, de etters[/quote:45ca213ced]Je wist toch dat je banners zou krijgen? [quote:45ca213ced="mikezwet"]heb net een bannerkiller gevonden, hehe[/quote:45ca213ced]Lekker slim hoor, een bedrijf dat duidelijk illegaal bezig is, erg slim...
Link naar reactie
dus? dat van die plaatjes en zo? dat jat ik toch gewoon bij jou weg? en dan zeg ik dat ik iets verkoop?? dan maken zij lekker $$$ over en stroomt het geld binnen. Jah dit klinkt heel overdreven maar soms is het toch echt zo. Kijk je site zit goed in elkaar, veel info. Jah die banners dan. Maar verder is er nix mis mee...
Link naar reactie
naja, ik begrijp echt niet wat sommige van jullie lullen, net alsof mensen je opbellen en zeggen, oh ik wil mijn huis met kunststof kozijnen. hoeveel kost dat, ok ik maak het wel ff over, er komt ook nog zoiets als vertrouwen bij kijken, mensen komen bij je langs om te kijken, lopen door onze fabriek, zien voor een ton aan machines staan, je meet op bij de mensen en stuurt een offerte, vervolgens wachten wij op een aanbetalijg varierent van 30% tot 50% en dan maken wijd e kozijnen en plaatsen we ze naja waarom ik dit ga uitleggen weet ik ook niet maargoed, die banners kan ik hopelijk wegkrijgen. Mzzls Mike
Link naar reactie
waarom neem je geen betaalde hosting? voor die 6 euro per maand komt eea een stuk beter over; ik was altijd in de veronderstelling dat die tripod maar tijdelijk was; om te testen. Dan heb je ook ssl voor de bestelformulieren enzo... en nog iets, ik ben op zoek naar kozijnen, en ik vindt iets in de buurt.. even op de website kijken... wat zie ik: [i:2f395e6d0d] Temporarily Unavailable The Tripod page you are trying to reach has exceeded its hourly bandwidth limit. The site will be available again in 2 hours! Thank you! [/i:2f395e6d0d] Dus ik zoek verder en kom bij een ander uit.... t. edit: oh ja, mensen die banners weghalen zorgen ervoor dat de service ophoudt te bestaan.... waar denk je dat ze jouw hosting van betalen?
Link naar reactie
Die 2 plaatjes op de eerste pagina zijn veeeeeeeeeels te groot in Kb's. Die rechter is zelfs 134 Kb, dat kan je wel terugbrengen naar 15 Kb. Alle andere plaatjes, kunnen ook veel kleiner. Verder vind ik het raar, dat je je site bij Tripod host. Hosting kost vandaag de dag ook geen fortuin meer.
Link naar reactie
Als je echt niet wilt betalen voor de hosting moet je eens kijken op www.fateback.com Je kan je domeinnaam dan gewoon door laten linken naar die hosting...! En, het belangrijkste, geen banners!!! Greetzz, Roel Sleutel nog wat aan dat design, door dat zwart komt 't een beetje creepy over...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...