Ga naar inhoud

Hits & visits --> wat is het verschil


Aanbevolen berichten

Ik vroeg me dat idd ook al af. Bij mijn homepage komen automatisch gegenereerde stats. Hits staat daar niet bij maar ik denk dat het bij mij 'bestanden' heet. In mijn stats word n.l bijgehouden: aanvragen, bestanden, pages en visits. bestanden zal dus hits zijn en visits was al duidelijk, bij pages stel ik me zoiets als hits voor, maar dan dat alleen de html pagina's worden geteld(?) en bij aanvragen heb ik geen enkel idee :D
Link naar reactie
files: pagina1.htm, plaatje3.gif, foto1.jpg, muiek.mp3, etc Hits: elk file wat succesvol opgrvraagd wordt. Visits: het aantal bezoeken Kbytes: Dataverkeer. sites: ? de refferer site denk ik. aanvragen: hoeveel bestanden zijn er aangevraagd? niet alle aanvragen zijn succesvol (dode links, plaatjes weg) pages: hoeveel pagina's zijn er opgevraagd? t.
Link naar reactie
Het leuke van het aantal visits en het aantal hits is, is dat je 'visits' misschien wel hoog staan maar dan kan het zo zijn dat tig mensen per ongeluk op je site komen. Je weet dus niet zeker of mensen serieus op je site komen om wat op te zoeken of dat ze aan het 'zapsurfen' zijn en bij het zien van de site meteen weg gaan. Als je dan een hoog aantal visits hebt en een zeer hoog aanral hits. Dan kun je er vanuit gaan dat men ook veel opvraagt van je site. Je kan dat vrij aardig bijhouden door ook eerst even te kijken hoeveel kb/mb je site zelf al is. Zit het aantal hits* (*van 1 visit > aantal hits : aantal visits = aantal hits per visitor) in de buurt van je totaal, dan kun je er vanuit gaan dat visitors je site grondig bekeken hebben. Het is overigens een totaal en wil dus niet zeggen dat alles kan kloppen wat ik zeg. Maar probeer het eens zo te bekijken. Ik ben benieuwd :D :D :D . Greetz, D.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...