Ga naar inhoud

wat vinden jullie van dit ontwerpje


Aanbevolen berichten

ik heb die site 2 jaar geleden gemaakt... ik ben de rest ervan verloren. maar als je je scherm op 400*600 zet dan pas het juist op je scherm... ik ga het ontwerp opnieuw gebruiken voor een projectje maar ik zit met het probleem... van welke resolutie moet ik uitgaan? 8000*600? 1024*768? ik heb er echt geen idee van kan er iemand wat tips geven daaromtrend?
Link naar reactie
Heeft er nog niemand wat over de kleur enzo gezegd? 1) de splash pagina, die witte letters, zijn te ver gestretched om leesbaar te zijn. 2) de tweede pagina is in een tótaal andere stijl. Why? 3) ik vind hem erg klein, really. Maar ja, dat is jouw keus, en jouw inschatting van de doelgroep. 4) waarom heb je álles als plaatje staan? gejat wordt het vroeg of laat toch wel, image of niet. U krijgt de kortste sitecheck vandaag, tot ziens! (maar wel met edit!) _________________ [url=http://www.stylite.nl]·[/url] [url=http://www.heidi.stylite.nl]www.heidi.stylite.nl[/url] [b:616d32cf8f]·[/b:616d32cf8f] If I keep it up, I'm gonna make it - I'm so very close can't you see - [i:616d32cf8f]No Doubt[/i:616d32cf8f] [ Dit bericht is bewerkt door: Toeter84 op 2002-05-16 00:32 ]
Link naar reactie
frontpage ben ik niet van plan om nog te gebruiken dus... ja de tweede pagina is appart want die geraakt niet in het kadertje :sad: en anders met ik weer mijn kadertje veel groter maken. wat is er mis met de kleuren? ik vind het handig om de site in een geheel te ontwerpen... als ik eerste het kadertje en daar dan een menutje in schrijven, dat is veel meer werk. [ Dit bericht is bewerkt door: swiers op 2002-05-16 07:26 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...