Ga naar inhoud

ASP verwerken in formulier?


Aanbevolen berichten

Ik zit nog altijd met hetzelfde probleem...namelijk dat ik een formuliertje heb gemaakt in Dreamweaver dat ik wil laten versturen naar een bepaald email-adres. Ik weet dat dit makkelijk kan dmv het "mailto" commando, maar dan moet je weer gebruik maken van bijv. outlook. Daarom had ik besloten de actie te koppelen aan een ASP-script. Ik heb al wel voorbeelden gevonden op het internet, maar deze werken vaak niet. Ik heb niet veel ervaring met ASP (bijna 0), dus ik heb geen idee waar het aan ligt. Het volgende is nu de situatie: ik draai de pagina gewoon locaal op het netwerk en wanneer de knop "submit" in werking wordt gesteld, moet de asp-pagina de rest doen. Echter, ipv te werken, krijg ik de hele broncode van de asp-pagina te zien. Kan iemand mij hiermee helpen, want ik ben het nu meer dan zat. Het schijnt namelijk helemaal niet zo moeilijk te zijn.
Link naar reactie
Maak jij er een sport van om je topics standaard verkeerd te plaatsen of zo? :wink: Dit is toch echt geen webdesign vraag, maar meer een server vraag (je probeert namelijk een ASP aan de praat te krijgen en hebt verder nog geen problemen met het script op zich, dus hij hoort ook niet in het webprogrammeren forum). Probeer het dus nog eens in het "Servers" forum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...