Ga naar inhoud

Sitecheck


Aanbevolen berichten

Zo laten we er maar weer eens een sitecheckje tegenaan gooien! :wink: Eerlijk gezegd lijkt het alsof je de website voor WAP ontworpen hebt; veel te klein en veel te simpel. Door die kleinheid is de tekst niet lekker om te lezen. Ook lijkt het een beetje of je een groentje bent aangezien alles wel heel erg groen is! En de grijze kleir eromheen maakt 't geheel wel erg saai. Aldus Peter
Link naar reactie
Hallo, Sitecheck: De website is op bepaalde punten zeer zwak. Even op een rijtje - De groene kleur --> KOTS! - Het lettertype --> Times New Roman? - De lettergrootte --> Wat is dit? 5PT. ofzo? - De informatie --> GRATIS webdesign? Hé? Maarehh...verder: top! Tip: start all over again! Cya, Gerard v/d Laar
Link naar reactie
nee, niet onder de indruk.... en als je webdesigner bent moet je dus als eerste goede html maken: [url=http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.newforce.nl%2F&charset=iso-8859-1+%28Western+Europe%29&doctype=HTML+4.01+Frameset]helaas...[/url] En weet je ook betere manieren om je nedstat teller te verbergen :wink: Uithuilen en opnieuw beginnen dus. t. edit: Leuk zo zonder scrollbar, maar als de fontgrootte nu eens niet op "erg klein" staat? Als je toch bezig bent met je bedrijfje vraag dan meteen een KVK nummer aan; dan ben je een echt "bedrijf"... _________________ [url=http://www.oncpd.nl/ct/ctregels.htm]nieuw op dit forum?[/url] [i:d22411e024][b:d22411e024]phpBB[/b:d22411e024] : Critical Error[/i:d22411e024] [ Dit bericht is bewerkt door: teacher op 2002-05-13 19:59 ]
Link naar reactie
[quote:a85e605837]Hoe weet ik nu zo zeker dat ik wel echt een kwalitatief goede website krijg? U kunt in onze portfolio de verschillende websites zien die wij tot nu toe hebben geproduceerd en ook deze website zelf behoort daartoe. Aan de websites ziet U dat zij allen een verschillend uiterlijk hebben en een toepassingen bevatten van onze verschillende mogelijkheden. Overgins voordat wij uw website online plaatsen zullen wij deze aan U laten zien, zodat U kan aangeven over welke onderdelen U nog niet tevreden bent. [/quote:a85e605837] Geweldig beargumenteerd, het vertrouwen in dit 'bedrijf' is hiermee absoluut bewerkstelligd. ...zoals al zovaak is gezegd: just dont. Laat het webdesignen nu maar aan mensen over die verstand van zaken hebben.
Link naar reactie
ik vind het idee wel goed!! alleen miss een andere kleur. !!-!!waarom breekt iedereen hier die site volledig af? !!-!! oh ja je menutje onderaan kan je beter met graphx werken. ipv gewoon tekts als je elk menuonderdeel een verkantje met tekst erin maakt dan lijkt het veel mooier... [ Dit bericht is bewerkt door: swiers op 2002-05-14 07:46 ]
Link naar reactie
[quote:b1872ba441] Op 14-05-2002 7:44 schreef swiers: ik vind het idee wel goed!! alleen miss een andere kleur. [/quote:b1872ba441] Ehm... Het is een mening, maar ik vind het helemaal geen goed idee... Als ik mag vragen. WAT IS HET IDEE ACHTER DEZE WEBSITE? Elger, ik ben het met Teacher eens: Uithuilen en opnieuw beginnen.
Link naar reactie
[quote:21430cb32e] Op 15-05-2002 19:58 schreef Big mama: Volgens mij heeft toeter84 examens en als ze die niet had gehad dan was je serieus afgekraakt! Toeter84 is namelijk een van DE jonge webdesigners op dit forum...[/quote:21430cb32e]Wat probeer je nu te vertellen? Net alsof iemand anders hem/haar niet kan afkraken of zo? :???:
Link naar reactie
[quote:c990572342] Op 15-05-2002 21:37 schreef Big mama: Ik probeer uit te leggen dat elger niet moet denken dat dit het is, hij kan misschien eens kijken naar de website van toeter84. Hier kan hij misschien leer uiT trekken en de zaken iets anders aanpakken.[/quote:c990572342]Euhm ja, schijnbaar ben jij een soort van "Toeter fan" of zo. Maar persoonlijk vind ik die site nou ook niet uitstralen wat Toeter allemaal kan... En nu graag on-topic reageren op die jongen/dame zijn/haar sitecheck.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...