Ga naar inhoud

NoMo's Fantasy Art Gallery


Aanbevolen berichten

Hallo, Na een jaar eruit te zijn geweest en een volledige metamorfose op de site te hebben losgelaten, en nu iets meer dan 2 maanden weer online te zijn, dacht ik laat ik eens kijken of er ook nog leuke reviews van mijn pagina te krijgen zijn. Vanwege het feit dat ik nog al wat ruimte nodig heb voor mijn website draait alles dus op mijn eigen server. En dus om "leechers" zoveel mogelijk te mijden is er dus een login(een test om hier omheen te komen met uitslag lijkt mij leuk voor een volgende keer). ik heb 5 vrije accounts gemaakt waardoor je dus rond kan kijken. free01/free01->free05/free05. Deze accounts blijven 2weken open. Als er daarna nog behoefte bestaat om de site wat vaker te bezoeken dan moet je even een peroonlijk accountje aanvragen. Voor mij is uiterlijke impact(eerste indruk) en komen waar je wilt in zo weinig mogelijk klikken erg belangrijk. http://nomo.homeip.net ps. er zit 1 artiest bij die je als "adult" zou kunnen bestempelen.
Link naar reactie
dat blauw ding helemaal linksboven... zou ik beneden zetten onder de site het wandelende mannetje helemaal links uitlijen. lettertype van de tekst iets cool zoeken op http://www.1001freefonts.com --> want comics s ms vind ik niet zo schoon. voor die artgallerie, dnek ik dat je die best en een tabelltje steekt met zo'n rode border, en allemaal dezelfde grootte en dan met thumbnails werken. greetz jago
Link naar reactie
De Matrox-logo(tijdelijk, na 14 mei gaat ie weg) en het wandelende mannetje(mijn logo) kan ik begrijpen en het fonttype ook nog wel. Maar als je niet ziet dat de gallery stuctuur dus een volledige tabel is en dat er dus allemaal thumbnails van +/- 5k worden geladen, en dat 4 of 5 breed maal 6 rijen. Dan heb ik niet echt het idee dat je weet waarover je praat. En dan de gekleurde lijen, daar valt natuurlijk over te dicussieren. Met het niet tonen van een lijn op een ruimtelijke achtergrond geeft het diepte effect meer kracht en mystery. Op het moment dat je een voorgrond met lijnen toont, is het gehele ruimtelijke effect weg.
Link naar reactie
tja, zo'n thuis-server blijft een beetje traagjes (helaas). Ik vind de site niet slecht. Waar je wel aandacht aan moet besteden is het menu; iets sneller en groter. (misschien kan je niet alleen filteren op artiest, maar ook op genre).... Ook het intro scherm kan iets gelikter; betere links-rechts verdeling en uitlijning van tekst. Denk ook aan de submit en reset knopjes... Wat me ook opviel; na het inloggen kreeg ik de melding dat ik de vorige keer niet uitgelogd was. Maar ik ben nooit eerder op je site geweest....? t.
Link naar reactie
[quote:8b5956142d] Wat me ook opviel; na het inloggen kreeg ik de melding dat ik de vorige keer niet uitgelogd was. Maar ik ben nooit eerder op je site geweest....? [/quote:8b5956142d] Denk dat dat is doordat de logins door meerdere personen gebruikt worden en de laatste die die publieke login gebruikt heeft zal vergeten uit te loggen zijn. Denk ik he. ik kan mis zijn ook
Link naar reactie
De traagheid is nu meer te wijten aan mijzelf ik heb ff Edonkey(naam mag weg als het een overtreding is) aangezet dit neemt wat bandbreedte weg. @teacher: Het menu is een freeware-applet, het sneller begrijp ik niet waar dat naar reffereerd. de groote was een moeilijke keuze voor mij. Ik wilde het een beetje met de browser integreren maar toch een onderscheid geven. Ook wilde ik het accent op de pagina's zelf leggen het menu is alleen maar een navigator. Intro scherm, uitlijning zal ik wat aan doen daar heb je gelijk in(is gedaan inmiddels). Wat gelikter maken is erg moeilijk vanwege het feit dat ik mensen nieuwsgierig wil maken en ze niet wil storen. "Meer is niet altijd beter".(discussie is mogelijk) Inloggen: zie, young Crazy fool. @zwiers: Dit is 1 afbeelding die ik zo gemaakt heb met wat een paar zonnestralen er in. Heel erg bedankt voor de reacties. hopelijk komen er meer. _________________ Happines and Joy are no common things. [ Dit bericht is bewerkt door: NoMo op 2002-05-13 23:07 ] [ Dit bericht is bewerkt door: NoMo op 2002-05-13 23:08 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...