Ga naar inhoud

sitecheck blackscreen


Aanbevolen berichten

[list:9866839771] [*:9866839771] Wat is dat beginscherm voor iets??? Ik dacht eerst ff dat m'n monitor raar aan het doen was.... [*:9866839771] Je downloads zijn corrupte zipfiles.. [*:9866839771] Newspagina steld niks voor. Wat staat er nou voor interresants op? [*:9866839771] De foto's vind ik niks aan. Misschien dat anderen ze wel leuk vinden. [*:9866839771] En dan hebben we geloof ik de hele site gehad. [/list:u:9866839771]
Link naar reactie
Een vraag die ik toch graag beantwoordt zou zien na het bezoeken van een site: What the f*ck is Blackscreen productions. Als dat al niet op de website staat (of heb ik er over gelezen) is de rest van niet echt veel belang denk ik. en waarom die link naar het beginscherm, welke goed bij zijn verstand zijnde persoon wil nu nog eens die rare afbeelding zien. Zet op je home pagina een inleiding over wat blackscreen is.
Link naar reactie
Toegegeven, de site is niet interessant voor mensen die het niet kennen. En er is een zip die het niet doet, de rest werkt gewoon. Verder heb ik tot nu toe één bruikbare tip gekregen, namelijk uitleg over wat blackscreen is. En films maken klopt inderdaad, maar oordeel niet over wat je niet kent. (ik zeg niet dat het fantastische hollywood producties zijn, maar we eindigden wel bij de beste drie in een lokaal filmfestival) Verder zal ik jullie commentaar ter harte nemen.
Link naar reactie
hey daar, ik ben ook lid van Blackscreen Productions (Bart van Engelen, de cameraman)... ff ter verduidelijking van dat rare startscherm...dat is een bewerkte screenshot van een masker...onze nieuwe productie zal namelijk een verhaal rond een masker worden... echter heeft onze webmaster het plaatje zo creatief bewerkt dat niemand meer ziet wat het is... binnenkort wordt de site volgens mij ook uitgebreid met trailers en volledige versies van oude producties (al of niet in DivX) gegroet
Link naar reactie
Commentaar waar jullie verdomd weinig aan hebben: interesante site! :smile: Ik had eerder het idee op een site van iemand van een kunstacademie oid te maken te hebben [gezien de foto's e.d.]. Idd is het zo dat er geen verdere info te vinden is over wat het nu precies is, en dat moet verbeterd worden, maar verder heb ik me voor een minuut of 10 prima vermaakt. :smile:
Link naar reactie
[quote:086ffdeefc] Op 13-05-2002 13:34 schreef HyperBart: hey daar, ik ben ook lid van Blackscreen Productions (Bart van Engelen, de cameraman)... ff ter verduidelijking van dat rare startscherm...dat is een bewerkte screenshot van een masker...onze nieuwe productie zal namelijk een verhaal rond een masker worden... echter heeft onze webmaster het plaatje zo creatief bewerkt dat niemand meer ziet wat het is... binnenkort wordt de site volgens mij ook uitgebreid met trailers en volledige versies van oude producties (al of niet in DivX) gegroet [/quote:086ffdeefc] Jullie maken dus low-budget films?
Link naar reactie
hoor ff, die about pagina valt te verklaren (ik ben de webmaster niet), de site is vooral voor onze klasmaten bedoeld en dus wil de webmaster iedereen ff fijn voor lul zetten... dus foto's van de meeste absurde situaties (van mij gelukkig niet)... en dan LOW-BUDGET?!?!?!?!?!?! hoor ff gozer, onze films zijn (is al eerder gezegd) geen hollywood producties, maar we zijn alle 5 17 jaren jong... ik denk dat je alles in de juiste verhoudingen moet zien... in onze eerste producties zijn weken bewerken gaan zitten en voor de tweede productie ziet het er naar uit dat dat nog meer wordt...we proberen proffesioneel te zijn, en het is inderdaad leuk om te doen!!! so sue us? weet JIJ wat low-budget is? van die zoute buffy the vampire slayer series, of andere van die zoute series of soaps...DAS LOW-BUDGET!!! wij proberen creatief bezig te zijn... en dat vinden we leuk (het eerste goede gevolg van een vak als CKV!!!)
Link naar reactie
Tja, zelf ben ik nog niet zo superervaren in het bouwen van pagina's, maar het lijkt me verstandig dat je nog eens wat vaker op het net surft naar goede voorbeelden. Korte opsomming: - Functionaliteit: tja..... - Wat is in godsnaam blackscreen productions? - Lay-out: laat nog wel te wensen over - Foto's: niet echt interessant (voor mij althans, maar dat in natuurlijk weer persoonlijk) Al met al: doe er nog iets aan
Link naar reactie
Rustig aan,met low-budget bedoel ik dus gewoon dat jullie met weinig geld een leuke film proberen te maken... nix negatiefs dus! [b:70f9bf3b89][mod-edit][/b:70f9bf3b89] Dubbele posts in het vervolg graag weghalen door op "Edit" te klikken en dan het vinkje "Verwijder dit bericht" aan te klikken. [b:70f9bf3b89][/mod-edit][/b:70f9bf3b89] [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-05-14 19:40 ]
Link naar reactie
Nog even over dat 'als er niet bij staat wat Black Screen Productions is weet je niet waar het over gaat'. Ik had ook geen idee wat het was, toch heb ik me ff vermaakt en weet na een klein bezoekje dat het een paar gasten zijn die met een camera ontzettende lol hebben. Bigga up for da boys of Black Screen Productions. :grin: :grin: :grin: Greetz, D.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...