Ga naar inhoud

Titel weergeven op homepage met frames..........


Aanbevolen berichten

Gezocht en gezocht, maar kom er echt niet uit. Werk met Dreamweaver 4.0. Mijn page bestaat uit 2 frames 9top.htm en main.htm) die vanuit index.htm worden aangestuurd. Heb ze allemaal dezelde titel gegeven. Als ik preview in mijn browser zie ik keurig de titel staan. Als ik de boel echter upload en dan op het web bekijk staat er weer 'untitled document'???? Hier is de link naar mijn pagina: http://www.home.zonnet.nl/wookier/ Alvast bedankt voor den hulp. Robert [ Dit bericht is bewerkt door: WookieR op 2002-05-11 11:17 ] [ Dit bericht is bewerkt door: WookieR op 2002-05-11 11:17 ]
Link naar reactie
Toch niet: [code:1:34978a43f5] <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <frameset rows="80,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0"> <frame name="topFrame" scrolling="AUTO" noresize src="top.htm" frameborder="NO" > <frame name="mainFrame" src="main.htm" noresize scrolling="AUTO" frameborder="NO"> </frameset> <noframes><body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000"> </body></noframes> </html>[/code:1:34978a43f5] Hmm, handig dat bold niet werkt in een stuk code... Anyways:, het gaat dus om: <title>Untitled Document</title> _________________ Waar blijft mijn glazen bol? [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-05-11 11:44 ]
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Maar, hier gaat nu juist mijn vraag over !!! Als ik in Dreamweaver kijk staat er bij de titel gewoon de titel die ik wil hebben!! Als ik het echter publiceer/upload en het op het web bekijk staat er opeens 'untitled document'. Ook als ik een preview heb in mijn eigen browser, nadat ik de boel heb opgeslagen (voor de duidelijkheid) zie ik als titel 'fcvondelpark' staan. Echter wanneer ik de boel upload, hetzei via dr.w. hetzei via cute ftp wordt de titel verandert !! Snap daar niets van. Ook onder de page-properties staat de titel goed. Nogmaals zowel onder de index.htm, top.htm als main.htm !! thxs alvast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...