Ga naar inhoud

Bananas sitecheck


Aanbevolen berichten

[quote:f46c4fe794] Op 10-05-2002 19:13 schreef speedfighter: Ik vind hem niet echt mooi, de plaatjes lijken wel uit word te komen en veels teveel wit.Probeer er eens wat meer kleur in te brengen.Als ik jou was zou ik gewoon een heel nieuw design maken in photoShop en de site zelf zonder frames. [/quote:f46c4fe794]Ik hoop dat jullie dit snappen,beetje vaag verhaaltje :smile: .
Link naar reactie
[quote:2038bdb69e] Op 10-05-2002 23:20 schreef teacher: nee, helemaal niks... - saai - wit - slecht leesbaar - links werken niet - geen titel maar goed, wellicht raakt je bio leraar er van onder de indruk... t. [/quote:2038bdb69e]Oftewel, pleur alles in de prullenbak en begin opnieuw met een mooi design in photoshop,geen frames meer, mooier font.... Mja als het voor school is maakt het niet uit,als het om de inhoud gaat tenminste,als het ook om het uiterlijk gaat moet je maar een nieuwe maken.
Link naar reactie
[quote:10cd2f3163] Op 11-05-2002 11:59 schreef Dilbert: Een mooi design in Photoshop??? De GROOTSTE onzin die ik tot nog toe heb gehoord. Iets als pen en papier werkt ook nog goed zoniet beter. Ik weet niet hoe jij 'designed' met Photoshop, maar designen zit in je hoofd en niet in Photoshop. Greetz, D. [/quote:10cd2f3163] Rustig man,Ik bedoel natuurlijk dat wat ie wat nieuws moet bedenken en dan wat ie bed8 heeft in photoshop uitwerken!
Link naar reactie
Daarnaast ontwerp ik bijna altijd in photoshop, van basisidee tot einddesign. Lijkt me dat de grootste onzin die Dilbert ooit gehoord heeftt uit zijn eigen mond komt. Bij die pagina.. Het lijkt inderdaad wel erg veel op een powerpoint presentatie, door het gebruikte lettertype en de plaatjes. Daarnaast zijn de onderwerpen in het menu niet echt duidelijk. Wat musa en Sigatoka negra is weet je pas [i:d12852009e]nadat[/i:d12852009e] je het stuk hebt gelezen. Daarvoor heb je dus geen idee waar je heen gaat. oe.. en geef die pagina eens een titel. Untitled Document staat zo slordig. [ Dit bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-05-12 11:55 ]
Link naar reactie
[quote:0233dbdd62] Op 10-05-2002 23:20 schreef teacher: nee, helemaal niks... - saai - wit - slecht leesbaar Ik vind het wel goed leesbaar. Als ik kijk naar uw site http://leon.fotografeert.nl/ , zwarte achtergrond met donkerblauwe letters, dan vind ik dat slecht leesbaar. - links werken niet Een paar links werken inderdaad niet, maar de maker zei zelf al dat de site nog niet af is. - geen titel Ik vind het best een aardige site, zeker voor een jong iemand. Moet je niet meteen zo de grond inboren, moet u weten als leraar. [/quote:0233dbdd62] [ Dit bericht is bewerkt door: Jnwarnaar op 2002-05-13 22:33 ] [ Dit bericht is bewerkt door: Jnwarnaar op 2002-05-13 22:34 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...