Ga naar inhoud

formulier laten werken in flash5


Aanbevolen berichten

En in flash doe je dat hetzelfde als in html. Alleen gebruik je nu getURL(); Zet alle formulierelementen in een movieclip en zet er een knop bij (in die movieclip). geef de knop de volgende code: [code:1:843465d771] on (release) { var s = ''; for(p in this) if((typeof(eval(p))=='string' or typeof(eval(p))=='number') && p.length != 1) s += escape(p + " = " + eval(p) + "n"); getURL("mailto:mijn@email.nl?subject=mijn%20formulier&body="+s); } [/code:1:843465d771] Het is niet de beste methode.. om te mailen. Maar goed, als je provider niets ondersteunt... [ Dit bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-05-10 20:30 ]
Link naar reactie
[quote:516841a45a] Op 10-05-2002 19:37 schreef erdnamooy: Beste D, Alle formmail zijn met een cgi,php of pl dit is wat ik niet wil. In html kun je een form maken zonder een cgi-bin server. De bedoeling bij mij is dat outlook gestart wordt maar dat de tekstvelden ook in de outlook komen te staan. [/quote:516841a45a] [i:516841a45a]Dan[/i:516841a45a] doe je wat Jurriaan gaf. :grin: :grin: Zelf prefereer ik het met cgi of php. Greetz, D.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...