Ga naar inhoud

Welke webdesign programma???


Aanbevolen berichten

Ik heb ooit in een grijs verleden wel eens als hobby een website gemaakt in Frontpage en met WEB!. Ik heb geen verstand van HTML, wat is op dit moment een goed webdesign programma waarmee je met beperkte kennis van design toch een leuke en enigzins proffesioneel uitziende site mee kan bouwen??
Link naar reactie
Adobe Go Live 6 * uitgebreide scripteditors * simpele implementatie van flash animaties * simpele css editors en ga zo maar door is wel heel erg duur :sad: _________________ wie weet dat ik weet wat hij weet weet dat ik weet dat hij niets weet................................? [ Dit bericht is bewerkt door: MajinBuu op 2002-05-08 14:10 ] [ Dit bericht is bewerkt door: MajinBuu op 2002-05-08 14:10 ]
Link naar reactie
Frontpage zuigt. als je een site maakt in frontpage en je importeert hem in Dreamweaver en je laat hem zoveel mogelijk source wegzuigen dan haalt ie de helft er uit bij wijze van spreke, ook met cellen en frames is frontpage een ramp ! gebruik Dreamweaver MX ofzow. Die prog ownt als de klere en ik werk er kei fijn mee, wel is enige html kennis nodig bij Dreamweaver MX, maar daar leer je vanzelf wel een keer aan en Dreamweaver MX, Flash MX + Photoshop 7 = de beste combinatie die je maar kan hebben op het gebied van website, macromedia heeft ook zoiets als fireworks maar dat is een vergelijkbaar product net als photoshop, maar photoshop bevat daarentegen veel meer filters wat het boeiender maakt om het programma te gebruiken, voor de rest moet je helemaal geen webdesign tooltjes hebben van m$ _________________ Deze broekie roelt tha world :razz: [ Dit bericht is bewerkt door: SplashJoin op 2002-05-10 08:07 ]
Link naar reactie
[quote:e4292c1964] Op 10-05-2002 8:08 schreef SplashJoin: maar het beste is en blijft altijd notepad... maar dan moet je wel html volledig beheersen[/quote:e4292c1964]Da's onzin, dan heb je geen syntaxhighlighting etc etc etc etc. Daarnaast is die geweldige combinatie van jou (Dreamweaver MX, Flash MX en Photoshop 7) natuurlijk onbetaalbaar voor een hobbyist. _________________ Waar blijft mijn glazen bol? [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-05-10 10:59 ]
Link naar reactie
Macromedia Dreamweaver MX US $ 299.00 Macromedia Flash MX US $ 499.00 Adobe Photoshop 7.0 US $ 609.00 + -------------- $1407.00 Ik weet de huidige wisselkoers niet maar als € 1,- nog steeds ong. $0,90 is kom je dik over € 1550. Deze combinatie aanbevelen is gewoon belachelijk zoals Bill Gates al zei. Wanneer je een beetje zoekt op internet vind je snel allerlei free- en shareware waarmee je ook zeer goede resultaten kunt behalen.
Link naar reactie
duh, als je kabel hebt ga je natuurlijk geen software in de winkel kopen, laten we eens eerlijk zijn, zeker betreft webdesign zijn de tools daarvoor erg duur en dat koop je ook niet zomaar, je gaat naar macromedia site, je download een trialtje en je gooit er een crack overheen en voilà je hebt de hele versie ervan. Dat is natuurlijk zwaar illigaal maar daar is internet via de kabel toch voor? en als je internet via de foon hebt? jah dat is natuurlijk zwaar baalen, maar toch is het de beste combinatie d8 ik zow....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...