Ga naar inhoud

Site check :: ironage.nl


Aanbevolen berichten

Ten eerste: ziet er goed uit! Toch wat punten: 1) Ik zie een heleboel keer "bêta" staat, daar dit toch echt "bèta" moet zijn. 2) Op de home pagina staat bovenin een zoekveld, maar bij de rest van de pagina's niet, dat is wat onduidelijk. Daarnaast zou ik nog één of meerdere woorden voor het textfield zetten zodat duidelijk is dat het een zoekveld is. 3) Geef de links doormiddel van stylesheets even een leuk kleurtje, dat blauw (en paars als je er al geweest bent) valt wat uit de toon. 4) Alle menu-items zijn in het Nederlands, dan valt "contact us" een beetje uit de toon, beter is gewoon "contact". 5) Die banner bij "software reviews" is wel erg groot (qua download grote).
Link naar reactie
[i:325a901927] (Konqueror) [/i:325a901927] 1. Bovenste plaatje staat er niet helemaal perfect op. 2. De zoekknop kan achter het textfield. 3. Verders: Goe gedan jochie! :grin: :grin: :grin: Als je waarde hecht aan mijn commentaar: http://galileo.spaceports.com/~dilbert8/schermafdruk3.png [i:325a901927]BTW: screen is in 256 kleuren maar dat is vanwege wat troubles met mijn hardware :grin: :grin: :grin: [/i:325a901927] Greetz, D. [ Dit bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-05-07 19:55 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...