Ga naar inhoud

Site check


Aanbevolen berichten

Nogal kaal allemaal vind je niet? Het is wel allemaal lekker duidelijk en zo nu, maar een andere achtergrond kleur doet al wonderen. (Heb het al ff geprobeerd :grin:) Een paar foto's toevoegen kan ook zeker geen kwaad. Ik moet eerst die zwaar irritante advertentie wegklikken. Misschien is een een andere provider een betere keus? Er zijn er zat die gratis zijn en geen of veel kleinere banners hebben. Al hebben die niet allemaal PHP natuurlijk...
Link naar reactie
Laat ik even antwoorden.De site ziet er heel overzichtelijk en duidelijk uit,prima dus ! Niet te veel franje er op,maar enkele foto's van het koor zou wel mooi zijn als die er op stonden.Ook zou ik eens proberen om met PsP of Ulead Photo Impact of een andere image editor een mooie titel in elkaar te zetten die op die lege ruimte boven kan staan.Hoeft enkel een mooi font met kleuren of zo te zijn,zo veel mogelijkheden daar in.Verder kun je eventueel eens kijken naar een ander font zodat de text een beetje minder "stijf' overkomt,ik gebruik altijd Comic Sans ms,maar er zijn er zoveel.Wel 1 nemen die standaart is in windows als je dat mocht doen.In elk geval ziet het er al prima uit,enkel nog de finishing touch.
Link naar reactie
[quote:43560c58e9] Op 04-05-2002 14:00 schreef CobraPH: ik gebruik altijd Comic Sans ms,maar er zijn er zoveel. Wel 1 nemen die standaart is in windows als je dat mocht doen.[/quote:43560c58e9]Ahum? Op dit forum is het woord Comic Sans MS verboden! :smile: Maar even serieus: CS MS is echt een "newbie" lettertype die eigenlijk alleen gebruikt wordt door mensen die hun webpages in Word maken (en ja, dat kan ook). Verdana is de beste keus, daar is zelf een keer een onderzoek naar geweest... Verder sluit ik me aan bij bovengenoemde op- en aanmerkingen.
Link naar reactie
[quote:a4a613e08f] Op 04-05-2002 15:02 schreef Bill Gates: Ahum? Op dit forum is het woord Comic Sans MS verboden! :smile: [/quote:a4a613e08f] Sorry Bill,ik zal het nooit meer doen ! [quote:a4a613e08f] Maar even serieus: CS MS is echt een "newbie" lettertype die eigenlijk alleen gebruikt wordt door mensen die hun webpages in Word maken (en ja, dat kan ook). Verdana is de beste keus, daar is zelf een keer een onderzoek naar geweest... Verder sluit ik me aan bij bovengenoemde op- en aanmerkingen. [/quote:a4a613e08f] Ik maak webpages in Hotdog v6 of in Alliare Homesite 4.5.1 die ik allebei heb,daar zit ook C**** S*** M* in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...