Ga naar inhoud

sitecheck: update


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vind het een nette, vlotte en overzichtelijke site. Er vallen me twee dingen op: 1. De manier waarop de site is ingedeeld; je hebt nu blokjes tekst die er, zonder randje eromheen, nogal verloren uitzien. Je zou dmv een randje of een gekleurde achtergrond het een stuk minder "klinisch" kunnen maken. Dit geldt ook voor je links.. maak daar eens buttons van oid. 2. deze pixels daar erger ik me dood aan: [img:a3af9c5753]http://teacher.oncpd.nl/rand.png[/img:a3af9c5753] grtzz t.
Link naar reactie
Ja, ik hou hier wel van... In tegenstelling tot wat veel mensen vinden vind ik de site niet saai om te zien, maar gewoon simpel, doeltreffend en overzichtelijk. En hoewel die rare pixels waar teacher het over heeft ook in Netscape 7 te zien zijn is hij verder perfect te bekijken. Ik zou er verder niet te veel aan veranderen qua opzet, maar inderdaad misschien even de links door plaatjes vervangen hoewel ik dat niet echt storend vind. - Basje.
Link naar reactie
Bedankt voor de op- en aanmerkingen. De consequenties: 1. Pixels zal ik aanpassen. Ik zou het vervelend vinden als ik mensen hiermee irriteer :lol: 2. Ik hou zelf niet zo van veel plaatjes en kleuren op een site. Dat maakt het geheel zo schreeuwerig. Zeker als het veel beweegt enzo. Ik ga wel kijken of ik iets met de tekstblokjes kan doen. Wellicht een lichte achtergrondkleur... 3. Op de mac blijft de site een drama om te zien. Ik weet eigenlijk ook niet hoe ik dit verbeteren kan. Als iemand daar suggesties voor heeft? 4. Knoppen ipv tekstlinks. Ik weet het nog niet. Ik ga in iedergeval eens stoeien in photoshop. Wellicht komt er nog iets moois voor in de plaats. 5. menu als tabblad: tja, dat was nu juist het idee. Leuk om te horen dat dat is overgekomen. Ik ga dat niet veranderen. 6. De eerste pagina van de site is wat saai. Ja, daar kan ik wel een beetje in meegaan. Ik ga kijken wat ik kan doen met een achtergrond en wellicht wat kleine icons. Kortom, mensen bedankt zover. gr, JeePeeS
Link naar reactie
Ziet er goed uit! Maar dit zou ik nog veranderen: 1. Je hele site is mooi rond alleen onder het menu heb je een hoek. Deze zou ik ook rond maken. 2. Als je in het menu iets aan klikt, dan laat hij de hele pagina opnieuw. Maak bijv. gebruik van layers! 3. Bij het plaatje zie je links een "." 4. Ik zou de teller wat meer naar rechts plaatsen!
Link naar reactie
De site is goed voor de doelgroep. Simpel en doeltreffend is niet hetzelfde als saai. Beter dan sommige schreeuwsites waar kleur om de kleur wordt gebruikt. Bruin lijkt me ook een geschikte kleur, het hout van een viool. Wat betreft tellers... die zou ik helemaal weglaten. Dat was nog leuk toen iedereen een website ging bouwen, 'back in the days'. Het is wel handig om een Nedstat ding te plaatsen o.i.d. zodat je zelf de statistieken kan analyseren. De titels van de kopjes. Ik ben wat betreft typografie niet zo gecharmeerd van de eerste letter met een schreef en de rest van het woord zonder schreef. Ik vind dat echt heel lelijk. Ik zou het gewoon of schreef of schreefloos houden en niet mixen in een woord. Hou het zoveel mogelijk op een lettertype op je site. De vioolhals aan de linkerkant komt er bij mij twee keer op (een keer heel en daaronder een keer half). Dat ziet er niet zo mooi uit, ik weet niet of dat ook de bedoeling is. Overigens ziet het er onder Mozilla 1.0.0. onder w2k verder goed uit. Groet, LibraOne (vroeger nog eens wat DTP gedaan... 'back in the days')
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...