Ga naar inhoud

IFrame in IE6


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig een nieuwe site een nieuwe site in elkaar te knutselen en daarvoor gebruik een Inline Frame. Lukt allemaal prima. Alleen nu geeft IE 6 problemen. Soms wanneer ik mijn pagina laad geeft hij 1 regel tekst uit het Iframe maar half weer (alleen de onderste helft van de regel). Wanneer ik IE dan vernieuw, is het weg, wanneer ik met mijn Iframe scroll is het weg, wanneer ik het venster minimaliseer en vervolgens weer maximaliseer is het ook weg. Netscape geeft (voor de verandering) geen problemen. Ik heb de database van MS doorzocht, maar daar ook niets ingevonden. Heeft iemand ooit eerder zo'n probleem gehad?
Link naar reactie
Ik heb het op het web gezet: http://members.home.nl/athomesweet/index.html Kijk maar of je hetzelfde probleem ook hebt. Ik heb er van alles al aangedaan. Ik ben ook een heel end bezig geweest om hem in Mozilla aan de praat te krijgen, met als gevolg dat hij in Netscape niet meer werkt (Heel raar, voor 2 appels van dezelfde boom). Verder is de opmaak nog niet af en zijn de afbeeldingen nog niet met Fireworks geoptimaliseerd. Hij staat er dus alleen op voor het Iframe probleem... Alvast bedankt! N.B. Het valt me net op dat wanneer ik op de link hierboven klik, ik die lijn niet zie, maar wanneer ik het venster maximaliseer wel! Ik snap er geen snars van... [ Dit bericht is bewerkt door: Machi op 2002-05-04 20:11 ]
Link naar reactie
Je hebt het in de praat in Netscape 4 of 6. Groot verschil. En in Mozilla 1.0.RC1 ziet het er mooi uit, maar mis je een behoorlijk stuk tekst in het midden van het scherm. Kunt namelijk niet naar beneden scrollen. En kun je wellicht de scrollbar in IE nog wegwerken? Nu heb je een erg mooie in het midden van de pagina en een lelijke, inactieve scrollbar aan de zijkant van het venster.
Link naar reactie
Ik heb het 'opgelost' door de site eerst een blanke pagina te laten laden en na een seconde of 2 de pagina met tekst, maar als je dan alsnog het window maximaliseert krijg je het alsnog... Heel irritant, ik schrijf wel een scriptje dat wanneer het window wordt geresized, de pagina wordt herladen. Ik hoopte alleen dat er een andere manier was... " Je hebt het in de praat in Netscape 4 of 6. Groot verschil." Netscape 6.2 geeft het hele Iframe niet weer, terwijl Mozilla (en Opera en IE) dat wel doen. Maar dat probleem kan ik zelf wel oplossen. Ik ga echt geen moeite meer doen om een site in Netscape 4 beschikbaar te maken... [ Dit bericht is bewerkt door: Machi op 2002-05-06 11:31 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...