Ga naar inhoud

sitecheck


Aanbevolen berichten

nieuwe site (www.retrogames.nl) die volgende week waarschijnlijk af is krijgt dezelfde stijl, en voor mensen die niet van deze stijl houden heb ik ook de standaard phpbb stijl erop gehouden zodat iedereen de stijl kan kiezen die hij wil. ik hou jullie op de hoogte als de nieuwe site af is!
Link naar reactie
Dit is het mooiste ontwerp voor een forum wat ik tot nog toe heb gezien !Mooi gemaakt met die houten omlijsting.1 ding is jammer en dat is dat in 800x600 resolutie er een behoorlijik stuk horizontaal gescrolld moet worden.Ik heb even gekeken in de code en de table is 100%width,dat is het probleem niet.Andere table daarin is ook 100%,waar precies de oorzaak zit van die hor. scroller weet ik niet omdat ik niet verder heb gekeken.Misschien staat er ergens een "nowrap" waardoor er teveel achter elkaar komt te staan.Ik zou er eens naar zoeken als ik jouw was waar dat aan ligt. Als dat ook goed verschijnt zonder scroller in 800x600 is het een dikke 10 !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...