Ga naar inhoud

Site check!


Aanbevolen berichten

1. Doet me denken aan een vraag over kleurschema's een aantal weken terug. :wink: 2. Mooi kleurgebruik, niet té fel. 3. Bij 800x600 te weinig ruimte voor de teksten en andere info. 4. 'intotaal' = in totaal. :grin: [surfdudemodes] 5. :: [quote:d1b42655b1] Deze website is auteursrechtelijk beschermd volgens de auteurswet. Dit houdt in, dat niets van deze homepage (ontwerp, tekst en foto's) mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, foto, internet of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Johan Heidbuurt en/of Allard Draaisma. Het is toegestaan, uitsluitend voor persoonlijk gebruik, de World Wide Web pagina's van Villa Bij Kust, en/of onderdelen van deze pagina's, in originele vorm, te kopiëren naar uw computer. Het is toegestaan, uitsluitend voor persoonlijk gebruik, om de World Wide Web pagina's van Villa Bij Kust te printen of om in eigen documenten verwijzingen naar deze pagina's op te nemen. [/quote:d1b42655b1] Ja, tuurlijk... Greetz, D. _________________ Ik heb ook geen signature. [ Dit bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-05-02 16:35 ]
Link naar reactie
[quote:cafc7583ca] Op 02-05-2002 16:29 schreef Dilbert: 1. Doet me denken aan een vraag over kleurschema's een aantal weken terug. :wink: 2. Mooi kleurgebruik, niet té fel. 3. Bij 800x600 te weinig ruimte voor de teksten en andere info. 4. 'intotaal' = in totaal. :grin: [surfdudemodes] 5. :: [quote:cafc7583ca] Deze website is auteursrechtelijk beschermd volgens de auteurswet. Dit houdt in, dat niets van deze homepage (ontwerp, tekst en foto's) mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, foto, internet of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Johan Heidbuurt en/of Allard Draaisma. Het is toegestaan, uitsluitend voor persoonlijk gebruik, de World Wide Web pagina's van Villa Bij Kust, en/of onderdelen van deze pagina's, in originele vorm, te kopiëren naar uw computer. Het is toegestaan, uitsluitend voor persoonlijk gebruik, om de World Wide Web pagina's van Villa Bij Kust te printen of om in eigen documenten verwijzingen naar deze pagina's op te nemen. [/quote:cafc7583ca] Ja, tuurlijk... Greetz, D. _________________ Ik heb ook geen signature. [ Dit bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-05-02 16:35 ] [/quote:cafc7583ca] Die copyright is er opgezet om dat er soms van die flauwe mensen zijn en die de huizen (foto's) kopieren en op hun eigen site zetten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom de copyright.
Link naar reactie
Nou, prima...maar blijf op je navigatie letten als je bijv. de bijzonderheden over 1 huis aanklikt... ik zag zogauw geen 'terug' knop. In de popup stond geloof ik 'sluit dit venter'. Let dus even op de spelling of laat het even door iemand allemaal nalezen die dan alle kleine foutjes onder elkaar zet zodat je ze meteen kunt aanpassen. Verder een nette site :smile:
Link naar reactie
De indeling vind ik leuk, wel passend voor een vakantiehuizensite. -) Ik lijk soms een zeur maar van de tekst klopt zowel taalkundig als inhoudelijk niet veel. Reden voor verbetering lijkt me. Boekingen zijn van zaterdag tot zaterdag, moet men dus vrijdag vertrekken? Ok, maardan, de data die er staan overlappen elkaar en zijn vaak geen zaterdagen... "De meeste uitstapjes die men maakt betreft het bezoek aan de de gezellige markten, die als volgt zijn georganiseerd:" enz. enz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...