Ga naar inhoud

Sitecheck Supertape Systems.nl


Aanbevolen berichten

Hé, Ik heb een site in elkaar gezet voor het bedrijf van men vader. Zelf vind ik hem niet slecht, maar ik heb het gevoel dat ik niet alle fouten eruit heb kunnen halen. Daarbuiten graag kritiek (positief of negatief) over de lay-out ed. en ja, de site is gemaakt met frontpage, D Spaans [url]www.supertapesystems.nl[/url] {edit} nog 1 ding, het onderdeel machines is nog niet af, ik ben ermee bezig en dit zal er vanavond goed opstaan. Dit is voor de snelle onder ons :wink:) [ Dit bericht is bewerkt door: D Spaans op 2002-04-30 18:28 ]
Link naar reactie
[quote:806b89852b] Op 30-04-2002 18:58 schreef Young Crazy Fool: Ik vind de gegevens van de firma zo onhandig staan als je iets wilt lezen. het belemmert het niet echt maar het is niet optimaal. maar voor de rest: keep up the good work [/quote:806b89852b] Dat is de huisstijl, en waar moet ik het anders plaatsen. Ik kan er wel een pagina voor maken, maar dan staat het er dubbel. [quote:806b89852b]En nog wat: een sitemap voor een site met zo weinig (niks mis mee natuurlijk) pagina's is wat overdreven, als mensen de weg kwijt raken op die site moeten ze zich maar een bij de huisarts gaan melden of zo [/quote:806b89852b] Zit wel wat in...is ook maar meteen weg gehaald, stond er eigenlijk alleen nog maar een beetje voor de sier bij, [quote:806b89852b] Ik vind de tekst niet helemaal lekker lezen... [/quote:806b89852b] bedoel je de plaatsing van de tekst of de zinsconstructies? Spaans [ Dit bericht is bewerkt door: D Spaans op 2002-04-30 19:33 ]
Link naar reactie
Hele mooie site ! Enkel geloof ik dat er in de index bij het onderste frame met bedrijfsgegevens scroll="auto" moet worden toegevoegd.Dit omdat het volledige emailadres in 800x600 niet verschijnt,in 640x480 helemaal niet denk ik,dus kan men niet mailen ook.Die laatste zijn er bijna niet meer,maar is maar een kleine moeite om het er bij te zetten. Verder top !
Link naar reactie
Ziet er op zich vrij netjes uit. Een puntje van kritiek, want daarom post je dit :smile: Als ik het scherm verklein dan verkleind het navigatie frame. Ik zou persoonlijk het navigatieframe niet Relatief zetten maar Absoluut. Zo blijven de buttons altijd in het scherm. Je zal misschien denken dat dat bij de meeste mensen nooit gebeurd. Maar de afgelopen jaren ben ik al tegen zoveel klanten aangelopen die dit soort dingen altijd voor elkaar kregen. Dus ik schat de gemiddelde internet gebruiker niet zo heel erg hoog meer in....
Link naar reactie
Inderdaad, wat Arjan25 zegt, zorg dat je hele pagina niet breder is da 760px. Dan kan alles er voor 800x600 ook in, maar als er iets weg moet vallen of op moet schuiven, laat dat dan als eerste de informatieve tekst zijn en niet de navigatie. Overigens keek ik bij de links op die internationale site, en die gebruiken nét een andere kleur groen...zou jij dat ook niet moeten?
Link naar reactie
toeter: Deze kleur groen is de huisstijl. Ik kan wel een héél verhaal gaan zitten vertellen over hoe het in elkaar zit met de internationale tak van het bedrijf, maar aan het eind komt daar toch uit dat ze weinig met elkaar te maken hebben....snap je? En naar dat andere zal ik wel ff kijken, tot nu toe heb ik nog van niemand klachten gehad over dat de site niet goed zichtbaar is, Spaans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...