Ga naar inhoud

>>> Sitecheck


Aanbevolen berichten

Reactie voor Toeter84: Jah, ik snap het. Ik heb er ookal spijt van. Vergeet maar wat ik heb gezegd. Maar ik werd gewoon een beetje boos omdat eh... Omdat je weken aan een site werkt, op een forum komt en je website genadeloos de grond in wordt geslagen. maar jah, het hoort erbij! Toch bedankt voor je reacties, hoor.
Link naar reactie
[quote:3d2ceaa050] Ik snap niet waarom een 800x600-bezoeker de Flash site niet kan zijn. [/quote:3d2ceaa050] Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, we gaan kijken of het goed mogelijk is om dat voor elkaar te krijgen! Let wel op, je moet de flash-site net zo zien als auto-fabrikanten hun uitzonderlijkste prototypes zien; als oefening, je kan ze bekijken etc, maar echt op de weg komen zal het nooit. Onze flash-website is net zo, hij zal zijn om wat te tonen en er van te leren, maar de html-site heeft het informatieve karakter. Daarbij is het volgens mij het mooiste om de flash-website voor 1024 te optimaliseren, zo heeft de 1024-bezoeker een hele mooie website voor z'n neus! Als de flash-site ook voor 800x600 is dan zal de kwaliteit voor de 1024 wat zakken maar die moet het dan maar met minder doen! Dus: ik volg jullie advies op om de flash-website ook voor 800x600 te optimaliseren!
Link naar reactie
[quote:9bbd3663d2] Op 02-05-2002 12:17 schreef Toeter84: ik weet hoe het is, ik zat ook meteen tegen het plafond toen ik op mijn eerste sitecheck hier een negatieve reactie kreeg. [/quote:9bbd3663d2] /me herinnert zich nog een bepaald topic van 1,5 jaar terug.... :smile: Dit is ook de reden waarom ik bijna nooit meer reageer op sitechecks. Als er iemand vraagt: "wat vinden jullie van mijn site?" Bedoelen ze eigenlijk: "Vertel me hoe goed het is.." En als hun levenswerk dan niet zo goed is als ze dachten... tja, dat valt even tegen... Het is hier vaker gebeurd dat er mensen huilend zijn weg gegaan omdat ze niet het antwoord kregen wat ze verwachtten. Als je niet tegen kritiek kan moet je niet om een site-check vragen. Aan de andere kant moeten wij als oudgedienden ons beter inleven in de beginners.. Dan toch een paar tips: kijk eens naar je flash intro (Beste nu?? het staat er echt) op 1280x1024 schuift de scrollbar een heel eind naar rechts (voorbij je titelbalk) en je titelbalk is 149k (het is een BMP!!) Zorg dat je je info kort en bondig aanbiedt; ik wil lezen, niet scrollen... succes! grtzzz t.
Link naar reactie
[quote:470d6cd397]/me herinnert zich nog een bepaald topic van 1,5 jaar terug.... :smile:[/quote:470d6cd397]Je herinnert je zeker ook een bepaald persoon die toen nog al fel reageerde (maar wel gelijk had)? :wink: [quote:470d6cd397]Dit is ook de reden waarom ik bijna nooit meer reageer op sitechecks. Als er iemand vraagt: "wat vinden jullie van mijn site?" Bedoelen ze eigenlijk: "Vertel me hoe goed het is.."[/quote:470d6cd397]Juist! En daarom reageer ik ook weinig meer... Wat zijn we het weer eens :wink:
Link naar reactie
Je wilt opbouwende kritiek, nou vooruit. :smile: Op je beginpagina zie ik staan: Click on the image to open the website in a new window! Diezelfde internetleek ziet geen image, die ziet alleen tekst... En waarom in godsnaam in een new window? Toch nog even over de teksten op je site zelf. Smaken verschillen natuurlijk maar wil je advies? Laat de tekst door iemand anders nakijken, er klopt erg veel niet nu. Ik vrees dat je jezelf nu "op de foute manier presenteert, waardoor je (al) snel afvalt bij de béter georiënteerde klant..." Nog een punt, het al genoemde nieuwe venster opent bovendien zeer irritant zonder toolbars, de internetleek sluit bij het verlaten zo per abuis het achterliggende scherm, daar zal hij niet vrolijk van worden. Leuk dat het kan maar is het ergens goed voor? _________________ Groeten, Ton. [ Dit bericht is bewerkt door: Ton nl op 2002-05-02 23:58 ]
Link naar reactie
Kijk even over de opbouwende of minder opbouwende kritiek. Je kunt beter nu met je eigen site een keer goed commentaar krijgen dan wanneer een toekomstige klant je ontwerp afbrand. Het is belangrijk dat je je eigen fouten in een vroegtijdig stadium ontdekt... omdat je anders bij bepaalde projecten flink tegen problemen aan loopt. Bepaalde klanten kunnen echt het bloed onder je nagels vandaan halen, maar ze verwachten wel wat want ze betalen ervoor... Het zal nog veel vaker gebeuren dat je dit soort zaken zal meemaken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...