Ga naar inhoud

>>> Sitecheck


Aanbevolen berichten

Ik vind eigenlijk dat de site wel goed is, hij si nameljk ook te bekijken op 800x600 en zo verlies je geen klanten. Verder kan je misschien een dhtml menuutje gebruiken, dat geeft wat meer style aan. Misschien kan je bij een 1024 versie het rechterframe iets moois geven want dat is TE leeg. Verder is de rest ook nog te leeg, je zou wat meer grafsiche-grapjes uit moeten halen met bijvoorbeeld de achtergond van het frame waar de tekst in staat. Verder is de site wel ok!
Link naar reactie
Nou ik zal maar weer even kort door de bocht zijn. Op zich kan de site wel.... maarrrr je bent een webdesign bureau. Kijk persoonlijk als ik naar een aannemer ga om een huis te laten bouwen... en de aannemer zit gevestigd in een pand wat er nou niet helemaal jofel uitziet, waar een paar constructiefouten inzitten e.d. dan ga ik in ieder geval niet met hem in zee. Het maken van een mooie website kost alleen tijd en energie... Het is maar net hoeveel je daarvan wilt investeren. Als je op internet kijkt naar het verschil tussen sites van webdesign bedrijven dan zie je dat een hoop low-budget bedrijven gewoon hele goede sites hebben. Dat contrast zien toekomstige klanten ook. Je uitstraling is zo goed of slecht als je jezelf presenteert
Link naar reactie
Bedankt voor jullie kritiek, ik heb er een hoop van opgestoken en daarom ook een hoop veranderd! Kijk nu eens op http://www.jeteye.nl/webdesign en vertel me wat je er van vindt! Oke, ik moet dat kuisje niet zwart maar wit maken, daar ben ik nog mee bezig en verder wil ik een mooi DHTML-menuutje i.p.v. de links die er nu staan. Maar dat DHTML-menuutje moet dan over twee frames lopen, kan dat? De taalfouten haal ik er nog ff uit, maar het design vind ik zelf nu wel ok. Ik zit ook te overwegen om een tweede website te maken die helemaal in flash is en dat de bezoeker uit het volgende kan kiezen: 1. De 800x600 bezoeker krijgt alleen een pagina waarbij hij de html pagina kan openen. (De 1024 website is namleijk niet geschikt voor 'm) 2. De 1024 bezoeker krijgt de mogelijkheid om de HTML-site of de flash-site te openen. Die flash-website is meer bedoeld als show-off; daarin laten wij dus zien wat we kunnen en daarom hoeft dat niet altijd even overzichtelijk te zijn. De bezoeker die echt duidelijk info wil kiest dus voor de html-website en de bezoeker die wil weten wat wij qua webdesign kunnen kiest voor de flash-website. Ik hoop dat jullie weer wat kritische reacties laten horen om zo de wesbsite nog beter te maken! Greetzz, Roel
Link naar reactie
Nou, ík zie geen Flash site hoor... en ik zit op 1024x786. Ik vind die donkerblauwe rand om je chromeless frame oerlelijk. Maak die kleur eens bijpassend bij je schermpje zelf. De links willen nog niet helemaal openen, maar dat zal nog wel van het vorige design komen. Je hebt er nou nog steeds portofolio staan, lees je ons commentaar wel? Ik vind toch echt dat een webdesign bedrijf, ook al begint het net, een site kan hebben die meer uitstraalt, kracht, dynamiek, iets flashy, zo van; 'zo gaat uw site ook worden!' Nouja het is maar wat je er zelf van maakt. Succes er mee :smile:
Link naar reactie
[quote:a7cdda2262]Op 02-05-2002 10:52 schreef roel-online: Ik zit ook te overwegen om een tweede website te maken die helemaal in flash is en dat de bezoeker uit het volgende kan kiezen[/quote:a7cdda2262] [quote:a7cdda2262]Op 02-05-2002 11:00 schreef Toeter84: Nou, ík zie geen Flash site hoor... en ik zit op 1024x786.[/quote:a7cdda2262] Ik zeg niks :wink:
Link naar reactie
[quote:f4f8df80e9][b:f4f8df80e9]roel-online:[/b:f4f8df80e9] 2. De 1024 bezoeker krijgt de mogelijkheid om de HTML-site of de flash-site te openen. [/quote:f4f8df80e9] Dan moet ie het er ook niet bij zetten... ik ga dat hele stappenplan van hem niet doorlezen voordat ik op die link klik...
Link naar reactie
[quote:6f5083b24b] Op 02-05-2002 11:00 schreef Toeter84: Nou, ík zie geen Flash site hoor... en ik zit op 1024x786.[/quote:6f5083b24b] Das nogal logisch! Er stond ik mijn bericht toch echt ''Ik zit ook te overwegen om een tweede website te maken die helemaal in flash is...'' dat betekent dan dat die er nog niet is, maar die er wel komt als jullie dat een goed idee vinden!!! [quote:6f5083b24b] Ik vind die donkerblauwe rand om je chromeless frame oerlelijk. Maak die kleur eens bijpassend bij je schermpje zelf.[/quote:6f5083b24b] Ok! Dat wordt veranderd, we hadden dat zo gedaan omdat het dan duidelijk werd, dat er een nieuw vesnter was geopend. Jullie, als C!T-forummers onder elkaar zien dat natuurljk, maar een echte internet-leek ziet dat niet! Is het dan misschien een idee om de bkgr van de startpagina aan te passen? [quote:6f5083b24b] De links willen nog niet helemaal openen, maar dat zal nog wel van het vorige design komen.[/quote:6f5083b24b] Precies! [quote:6f5083b24b] Je hebt er nou nog steeds portofolio staan, lees je ons commentaar wel? [/quote:6f5083b24b] Ik heb toch een vraag gesteld over dat DHTML-menuutje? Ik wil typfoutje van fortofolio (naar portfolio) gewoon aanpassen zodra ik een DHTML menuutje heb! [quote:6f5083b24b] Ik vind toch echt dat een webdesign bedrijf, ook al begint het net, een site kan hebben die meer uitstraalt, kracht, dynamiek, iets flashy, zo van; 'zo gaat uw site ook worden!' [/quote:6f5083b24b] Jha, en daar is die toekomstige flash-website nou voor bedoeld! Deze html-website is bedoeld voor de informatie, als een bezoeker de dingen wil bekijken die wij kunnen, en hoe zijn website zou kunnnen worden kan hij in ons 'PORTFOLIO' kijken of op de Flash-website! [quote:6f5083b24b] Dan moet ie het er ook niet bij zetten... ik ga dat hele stappenplan van hem niet doorlezen voordat ik op die link klik... [/quote:6f5083b24b] Nhee, dat hoeft ook niet! Ik zeg toch dat je als 1024 bezoeker de mogelijkhied krijgt om de flash-site of de html-site te openen! En een 800x600 bezoeker krijgt alleen de mogelijkheid om de html-site te openen! De flash-site is namelijk niet geschikt voor 800x600! Toeter, ik raad je dus aan om alle posts eerst eens door te lezen voordat je commentaar geeft! Niet dat ik geen commentaar wil, nhee, in tegendeel, maar dan graag wel commentaar waar ik iets aan heb! Greetzz, Roel P.S. Verder wil ik iedereen bedanken die wel een goeie post gedaan heeft! Thanx! [ Dit bericht is bewerkt door: roel-online op 2002-05-02 11:47 ]
Link naar reactie
Nou, ik vind eigenlijk dat domien_verschuuren wel een beetje gelijk heeft, we moeten het gewoon leuk houden en kritiek moeten we geven op een leuke manier! Bedenk dat http://www.jeteye.nl/webdesign daar toch best wel wat werk in heeft zitten! Een complimentje is dus ook misschien niet verkeerd, dat geldt niet aleen voor deze sitecheck, maar voor alle sitechecks! Bij een complimentje kan je denken aan bijoorbeeld het logo, ''Leuk logo maar ik zou hem iets dikker maken!'' zoiets meer! Groeten, Peter
Link naar reactie
nog even over hierboven... ik snap dat je trots bent op je site, ben ik ook, ik vind hem zo in een chromeless window al een stuk mooier. dat blauw kun je aanpassen aan het blauw van je pagina, en ja, je zou de achterliggende pagina iets lichter/donkerder kunnen maken zodat mensen zien dat ze in een nieuw window surfen. een sitecheck gaat naar mijn weten over de hele site en ik ben niet de eerste die over spelfouten begint. ik weet hoe het is, ik zat ook meteen tegen het plafond toen ik op mijn eerste sitecheck hier een negatieve reactie kreeg. maar daar moeten jullie niet boos om worden, integendeel. lees de post 2x door, kijk wat je er voor vriendelijks op terug kan zeggen en leer van die reply. ga niet als een gek zitten schreeuwen dat je site supermooi is en dat die van mij bagger is want dat is laag en daar krijg je gegarandeerd spijt van. Ik zit hier niet om jou te irriteren, hou dan de eer aan jezelf en doe even vriendelijk terug, ok? [edit] zo te zien gaat dat wel lukken. succes! _________________ [url=http://www.stylite.nl]·[/url] [url=http://www.heidi.stylite.nl]www.heidi.stylite.nl[/url] [b:16a60f5b51]·[/b:16a60f5b51] If I keep it up, I'm gonna make it - I'm so very close can't you see - [i:16a60f5b51]No Doubt[/i:16a60f5b51] [ Dit bericht is bewerkt door: Toeter84 op 2002-05-02 12:18 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...