Ga naar inhoud

sitecheck


Aanbevolen berichten

Ik ga misschien weer muggeziften maar... Ik heb hem bekeken in opera (gebruik zelf wel IE) maar er zijn mensen die andere browsers gebruiken en in Opera zie ik de links niet staan. Dus is niet toegankelijk voor Opera gebruikers, is misschien wel een minpuntje En de gele lettertjes onderaan het gastenboek zijn niet leesbaar. Voor de rest hele mooie site
Link naar reactie
Hele mooie site Henk ! De titel is al vernoemd dat er iets mooierss van te maken is in PsP of zoiets.Wel ongeveer dezelfde grootte houden omdat nu in 800x600 alles mooi past in het window.Nog 1 opmerking wat je misschien ontgaan is,als je op "home" klikt,opent heel de site opnieuw omdat die link naar de index verwijst.Die homepagina kun je ook gewoon in het grote frame laten openen.Verder hele mooie site !
Link naar reactie
Zit goed in elkaar. Overzichtelijk en duidelijk. Enige minpuntje is dat ik 'm wat saaiig vind. Als ik bij het bestuur kijk, de agenda, de adres gegevens, de trainingen enz. Zie ik steeds diezelfde droge, grijs/witte opsomming van feiten. Van een (zacht) kleurtje extra erbij en wat pasfotootje's zou het geheel volgens mij opknappen. Maar ik vind em verder puik.
Link naar reactie
Henk, allereerst moet ik opmerken dat de website er erg netje uit ziet, er mag misschien alleen wat flash bij of een achtergrond plaatje ofzo. Dat maakt hem wat levendiger! Ook ben ik benieuwd naar het dhtml-menu wat je gebruikt hebt. Dit menu loopt namelijk over twee pagina's! Waar kan ik menu downloaden en hoe zet ik dit in mijn website? Groeten, Peter
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...