Ga naar inhoud

Frames and Flash??!!


Aanbevolen berichten

Hoi, Het is me na lang zoeken gelukt hoe frames werken. De hyperlinks kan ik maken in frontpage (daarmee zet ik mijn movies die ik in flash maak in een site) maar nu heb ik een menu in flash gemaakt en die dus in de topframe gezet (er zijn er maar 2) Maar nu komt het probleem, als ik op een button van dat menu klik opent die de link in datzelfde frame , terwijl hij die in de frame daaronder moet openen!!!!!??????? Kan iemand mij hier bij helpen??????????? [url]http://kenny86.cjb.net[/url]
Link naar reactie
Dan doe je toch ergens iets fout :grin: Je hebt 1 pagina waarin je de frames maakt. b.v index.htm Dan heb je de 2 framespagina's b.v rechts.htm (_rechts) b.v links.htm (_links) Als je hyperlink links staat en je wilt rechts een pagina openen, dan geef je in flash bij windows op: "_rechts" Dan moet ie het doen...
Link naar reactie
nee dat maakt niet uit. het gaat om de naam van je frame, niet hoe je je html opslaat.. hier een stukkie frameset: [code:1:1e38588881] <frameset rows="*,300" frameborder="NO" border="0" framespacing="0"> <frame name="topFrame" scrolling="NO" noresize src="top.html" > <frame name="mainFrame" src="main.html"> [/code:1:1e38588881] hier zijn de framenamen 'topFrame' en 'mainFrame'. en vanuit flash geef je dan de namen op zoals je ze in je frameset noemt. bijv: getURL("whatever", "mainFrame"); (e) of volg de link die [url=http://www.flashfreaks.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=18161&FORUM_ID=32&CAT_ID=20&Topic_Title=flash+and+frames+%3F%21%3F%21&Forum_Title=1%2E+Flash+Hulp]hier[/url] staat.. [ Dit bericht is bewerkt door: ez op 2002-04-29 02:38 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...