Ga naar inhoud

sitecheck lucid-dreams.tk


Aanbevolen berichten

wil iemand ff [i:3ce34de06e]opbouwende[/i:3ce34de06e] kritiek :smile:leveren op mijn site [url=http://www.lucid-dreams.tk]www.lucid-dreams.tk[/url] ? En suggesties voor een leuke (niet al te grote) intro. En wat gaat er mis als er in 'Mixes' op de 'april mix' knop klik? Ik link naar een .ram-file, in de .ram staat een link naar de .rm, dan moet het toch kloppen? Laden van de .rm doet ie wel nl. (zo lijkt het in ieder geval).
Link naar reactie
[quote:78b857b3b6] Eerst moeten klikken en dan alsnog een intro vind ik wat overbodig...[/quote:78b857b3b6] De reden dat je moet klikken, is dat je dan nog kunt bedenken of je wel naar binnen wilt, ipv dat je eerst een hele site moet laden voordat je erachter komt dat je dat niet wilt. [quote:78b857b3b6]je ziet niet 123 dat die vlakken menu-items zijn[/quote:78b857b3b6] Is inmiddels veranderd. Alleen is inderdaad het lettertype in combinatie met die buttons wat minder. Hmm... Keej.. Nog meer opmerkingen? Intro? .rm file?
Link naar reactie
[quote:0221d1de7e] Op 27-04-2002 23:30 schreef boelieboelie: De reden dat je moet klikken, is dat je dan nog kunt bedenken of je wel naar binnen wilt, ipv dat je eerst een hele site moet laden voordat je erachter komt dat je dat niet wilt.[/quote:0221d1de7e]Euhm, je komt toch niet "toevallig" op een site? Zo van: laat ik eens wat intikken en ik zie wel waar ik uitkom?
Link naar reactie
[quote:97257d6516] Euhm, je komt toch niet "toevallig" op een site? Zo van: laat ik eens wat intikken en ik zie wel waar ik uitkom? [/quote:97257d6516] Ik geloof dat ik wel begrijp wat boelieboelie bedoelt. ALs je via google bevoorbeeld zoekt weet je natuurlijk niet waar je terecht gaat komen. Maar ik vind het ook niet echt je-dat dat je eerst moet klikken om dan nog een intro te zien. als je de intro ziet en de naam van de site bevalt je niet dan kan toch nog alijd de site verlaten. Was dit opbouwende kritiek?
Link naar reactie
Dat 'click to enter'-gedoe had ik voor mensen met 56k of minder bed8, die hebben soms geen zin om 1 min te w8en, maar als bill het zegt, neem ik het maar aan dat het niet zo handig is :smile: het logo is in .png formaat geïmporteerd, maar met anti-alias lukt het nog niet om 'm mooier te maken :sad: Ligt maybe aan de gedetailleerdheid van het lettertype zelf? Iemand ideeën daarover?) Bij welke frequentie is het niet epilepsie-opwekkend? Ik wilde nl een stroboscoopeffect. Afgezien daarvan zit er een Skip-button op :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...