Ga naar inhoud

Schuifbalkscriptje en scrollen met pijltoetsen


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende schuifbalkscriptje op mijn site staan: [code:1:f0d7aca132] <style> <!-- BODY{ scrollbar-face-color:#7DB9D3; scrollbar-arrow-color:gray; scrollbar-track-color:#gray; scrollbar-shadow-color:black; scrollbar-highlight-color:#7DB9D3; scrollbar-3dlight-color:black; scrollbar-darkshadow-Color:gray; } --> </style> [/code:1:f0d7aca132] Nu heb ik gemerkt dat pagina's waar dit scriptje staat niet meer te scrollen zijn met de pijltoetsen, mijn vraag: (A) Klopt dit? (B) Is dit te verhelpen? (C) Of is er een ander script dat dit wel mogelijk maakt? vr.gr. smeenk [ Dit bericht is bewerkt door: smeenk op 2002-04-27 10:13 ]
Link naar reactie
[quote:b97196db80] Op 27-04-2002 10:36 schreef Bill Gates: A) Nee, dat klopt niet B) Vervalt door antwoord op vraag A C) Zie B [/quote:b97196db80] Blijkbaar is mijn iexplorer of mijn windows (of allebij) behoorlijk beurs, eerst al die vreemde weergave van die transparante gifs en nu dit weer !!! Daarnaast zie ik ook af en toe de mededeling dat iexplorer een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd waarna alle iexplorervensters worden gesloten en zelfs af en toe een blauw venster met daarop de melding van een fatale uitzondering !! Werk aan de winkel dus. :cry: :cry: [quote:b97196db80] Op 27-04-2002 10:45 schreef Dr. Genius: [quote:b97196db80] scrollbar-track-color:#gray; [/quote:b97196db80] Haal het hekje ook eens weg voor gray, die hoort daar niet [/quote:b97196db80]Goed gezien, die hoort daar inderdaad niet, zo'n foutje sluipt er soms zomaar in !!! Heeft dit topic toch nog iets voor mij gebracht ! Bedankt !! vr. gr. smeenk :wink: [ Dit bericht is bewerkt door: smeenk op 2002-04-29 08:56 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...