Ga naar inhoud

In procenten de grootte opgeven in NOB 5


Aanbevolen berichten

Ik gebruik NetObjects Fusion 5.0 om mijn website te maken. Ik zit alleen met het probleem dat ik mijn site voor zowel 800x600 als 1024x768 geschikt wil maken. Nu wil ik de grootte relatief maken, dus in procenten opgeven, zodat alles automatisch aan de grootte van het scherm wordt aangepast. Mijn vraag: hoe stel je dit in in NetObjects Fusion 5.0?
Link naar reactie
Ik kan wel bij de bron, maar dan moet ik dat voor iedere pagina apart aanpassen. Er wordt geen gebruik gemaakt van tabellen maar een soort Dynamische layout zoals dat in NOB wordt genoemd. Deze zou een erg goede prestatie hebben met hoge precisie. Ik heb al een keer geprobeerd voor Table layout te kiezen, maar dan kan ik nog steeds die optie nergens vinden.
Link naar reactie
In de code staat altijd voor b.v plaatjes en tabellen de hoogte en breedte. Wanneer dit in pixels is staat er een getal. Wil je het omzetten naar procenten, dan zet je er een % bij. Plak dit maar eens in kladblok en geeft het een naam met .htm. <html> <head> </head> <body> <table border="1" width="100%" height= "100%"> <tr> <td width="10%">10%</td> <td width="20%">20%</td> <td width="20%">20%</td> <td width="50%">50%</td> </tr> <tr> <td width="10%">10%</td> <td width="20%">20%</td> <td width="20%">20%</td> <td width="50%">50%</td> </tr> <table> </body> </html> EDIT: Je bent me net voor.. Nou is deze uitleg overbodig. Misschien heeft iemand anders er nog wat aan. Ik ken dat programma niet dus kan je verder niet helpen. _________________ Vanuit Almen Noord, Oost, Zuid of West. Ligt eraan in welk gedeelte van het huis ik zit :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-23 17:42 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...