Ga naar inhoud

Sitecheck...klopt alles?


Aanbevolen berichten

Je moet inderdaad even de kleuren wat aanpassen. Deze is moeilijk te lezen. Soms opent zich een pagina in een nieuw venster en de andere keer in het frame. Het is mooier als ze allemaal in het frame geopent worden. Nog een puntje wat kan liggen aan mijn snelheid momenteel: niet alle flash-knoppen worden geladen als de site al helemaal klaar met laden is. Pas als je over het witte vakje gaat, komt de knop tervoorschijn. Ik heb getest met IE6. Voor de rest is het een overzichtelijke site.
Link naar reactie
Het lettertype zou ik niet nemen, neem iets wat meer aanspreekt. (Verdana, Arial) Maak de letters wit. Zwart op donker rood is niet zo goed te lezen. De site is bij snel geladen ( Ook de Flash knoppen) > Ik heb kabelinternet, en is met een resolutie van 800x600 met 16-bit kleurschema goed te bekijken. BTW: I like your quote! :grin: Greetz, D. _________________ Ik heb ook geen signature. [ Dit bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-04-23 17:09 ]
Link naar reactie
bedankt voor jullie reacties. Ik zal de achtergrondkleur aanpassen. Hier was ik toch al niet zo over te spreken :wink: De topframe krijg ik niet helemaal zoals ik em hebben wil. Deze krijg ik niet autostretch, zoals het middelste venster :sad: Iemand suggesties? Gastenboek en Forum openen in een nieuw frame, omdat als je terug gaat via de back-button in de browser, alle frames in het main venster openen. Moet ik nog ff mee puzzelen.
Link naar reactie
Op zich vind ik het een leuke site. Maar je moet de index pagina eigenlijk nog even een titel geven. Ik heb nu een Untitled Document op mijn scherm staan. Wat mij verder opviel is dat de link op de nieuwsbrief in vliereunie niet goed is. Bovendien is het misschien beter om deze nieuwsbrief niet als afbeelding op je site te zetten, maar gewoon als tekst. Je kunt hem bevoorbeeld inscannen met tekstherkenning (OCR), dan hoef je hem niet over te typen. Maar nu heb ik genoeg gezeurd, dus hou ik op. Groeten, Brutus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...