Ga naar inhoud

Weergave probleem van de Website.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik zit hier met een klein probleem. Voor ons operakoor heb ik een website gebouwd http://www.haarlemsoperakoor.nl Op mijn computer ( P3 800Mhz 1024/768 ) werkt het goed. Toch zijn er bezoekers die de volgende melding doen : Bij mij komt uw website nogal verwarrend over in mijn browser: veel teksten lopen door elkaar. Ligt dat wellicht aan mijn browser (Internet Explorer 5.5) Anders moet ik misschien een nieuwe installeren. Nu neem ik aan dat deze bezoeker zijn resolutie te laag heeft staan. Dat houd dus in dat aan de onderkant van zijn scherm een schuifbalk moet verscheinen en bewerkbaar zijn. Wel meen ik te weten dat deze schuifbalk uitschakelbaar is en dat zal e.v.t. de oorzaak kunnen zijn. Maar zeker ben ik er niet van en vraag aan u voor de goede oplossing. Met vriendelijke groeten Werner
Link naar reactie
Bij mij ook geen problemen in 800x600 I.E 6 Werner.Wel verschijnet er een schuifbalk onderaan.Oorzaak is het volgende : div style="position: absolute; left:79px; top:158px; width:124px; height:22px; padding:3px 3px 3px 3px;...Alles staat in positions aangegeven wat enkel maar op de eigen resolutie alles op de juiste plaats zet.Aangezien 800x600 volgens mijn statistieken 53% van alle bezoekers is,heb je dus werk aan de winkel om dat aan te passen.Beter is om met tables te werken ipv positions zodat het in elke resolutie goed geplaatst word. Verder ziet de inhoud er goed uit.Ik zou nog wel in de body tag bgcolor="#000000" plaatsen zodat de lichtgekleurde text ook leesbaar is als het bgimage niet mocht verschijnen bij iemand. [ Dit bericht is bewerkt door: CobraPH op 2002-04-22 07:07 ]
Link naar reactie
Al doende leert men Werner ! Als je net als jij zelf al aangeeft dat iets niet klopt en je wilt het wijzigen zodat het in orde is,kom je er wel.Er zijn er ook die niet toe willen geven dat er iets niet klopt met hun site terwijl ze het wel zelf weten/aangeven en die zullen veel langer of eeuwig blijven sukkelen.Is de nieuwe site klaar,gewoon hier weer plaatsen.
Link naar reactie
In mijn leven heb ik geleerd, dat eigenwijsheid nergens toe lijd. Gebruik je tijd beter om naar anderen te luisteren CobraPH. Op mijn leeftijd ( 63 ) valt het ook niet allemaal mee. Opgeven doe ik nooit. Wel vind ik het opmaken van een website leuker dan de technische kant. Maar je moet beides kunnen. Ik stoei ook met Delphi en wanneer ik de versie 6 in het bezit heb maak ik daarmee eens een nieuwe website. Bedankt voor de 'riem onder het hart'. Blijf gezond. Werner.
Link naar reactie
Helaas verkeerd begreepen CobraPH. Ik bedoel mijn zelf de niet eigenwijze. Ik vond je reactie juist heel erg goed en het deed mijn ook goed en ik zelf wil nooit eigenwijs zijn en altijd naar anderen luisteren die het veel beter dan ik weten. Mijn dank voor je positive reactie. Ik hoop dat dit beter leesbaar is. Ik heb mijn antwoord ook goed doorgelezen en kom tot de concluzie dat het verkeerd opgesteld is maar wel heel goed bedoeld is. Werner
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...