Ga naar inhoud

Sitecheck.


Aanbevolen berichten

Tja saai. De opdracht(zover je van een opdracht kunt spreken, het is en blijft gewoon een hobby) was gewoon wat informatie online zetten over het bedrijfje, en de diverse toiletwagens. Zonder al teveel poespas. En die staat er in feite. Hoe je verder een website aankleed die over toiletwagens gaat.... :smile: Wat dat logo betreft, ik heb het bewust laten staan om die blauwe rand wat te breken. Is dit een probleem?
Link naar reactie
De site beantwoord aan de standaard regels Hij is snel te laden. Hij is zonder toeters en bellen. De informatie is direct beschikbaar, dit is bij menig site wel anders. Het flitst en blits dan maar echt vinden wat je zoekt is vaak een probleem. Hij is rustig om te bekijken. Enkele tips Gebruik geen onderstrepen, kan verwarring scheppen. Probeer de informatie op een scherm te krijgen, scrollen wordt nog al eens vermeden.
Link naar reactie
[quote:9b8512ac8b] Op 22-04-2002 10:23 schreef amazing elvis: Tja, wat moet ik ervan zeggen...zelf ben ik nog niet echt superervaren [/quote:9b8512ac8b] Ik ook niet :grin: Wat dat saai betreft, daar had ik al eens op gereageerd, dat weten we nu onderhand. En verder,..........wat is er mis met dat blauw?? Als programma gebruik ik Frontpage XP. Waarom? Omdat er gemakkelijk mee te werken is, en als je weet hoe, is Flash en javascripts ook in Frontpage geen probleem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...