Ga naar inhoud

Webdesign pgm


Aanbevolen berichten

[quote:f8ae2783b7] Op 20-04-2002 22:57 schreef Bora: Was dat de vraag ????[/quote:f8ae2783b7]Als je zo gaat beginnen: neem geen "Frontpate", dat bestaat namelijk niet. Eerst HTML leren heb je veel meer aan, als je dat beheerst kun je de overstap maken naar WYSIWYG editors (en zal je meteen weten dat je niks aan "Frontpate" hebt) om de snelheid van het maken van een pagina wat op te krikken. Dus Olaf's tip was echt een goede hoor...
Link naar reactie
Ik denk het ook, zucht. Afijn. Om mijn mening rondom Frontpage (als dat bedoelt word :grin: ) maar weer eens te verdedigen: Voor een beginner hartstikke prachtig programma, het werkt makkelijk dus een website is gauw gemaakt. Wil je daarentegen ook wat scripting leren, dan kun je ook wat andere proggies gebruiken, want het leren html'en hoeft bij Frontpage namelijk niet. Andere proggies? Die worden zeker onder mij geplaatst (Iedereen heeft een andere mening) Greetz, D.
Link naar reactie
Zelf heb ik uitstekende ervaringen met Dreamweaver. 't is in het begin ff wennen en zoeken naar de juiste manier om je website te bouwen (mogelijkheden v/h programma uitproberen) maar het resultaat zie je vrij snel. Voor de liefhebbers van tekst ipv WYSIWIG, en voor de gevorderde schrijver is het een handige optie om de weergave in het ontwerpveld aan te passen naar plain tekst. voor de beginner is WYSIWIG perfect! (zo heb ik het ook geleerd, eerst wysiwig, daarna half om half, daarna tekst) :razz: Mijn advies; Dreamweaver :wink: _________________ "Denial is not a river in Egypt - Dilbert" [ Dit bericht is bewerkt door: Jipper op 2002-04-23 15:25 ]
Link naar reactie
[quote:7faebac01c] Op 23-04-2002 15:24 schreef Jipper: (zo heb ik het ook geleerd, eerst wysiwig, daarna half om half, daarna tekst) :razz: Mijn advies; Dreamweaver :wink: [/quote:7faebac01c] Deze manier van HTML leren is ook in FP mogelijk. Nou wil ik niet FP ophemelen boven Dreamweaver, maar tussen die 2 programma's zit nogal een prijsverschilletje.. Zelf gebruik ik FP2000. Dat zat bij het officepakket dat we bij de nieuwe computer kregen. Met FP heb ik HTML geleerd. Je switched steeds tussen 'normaal' en 'HTMl' en kunt zo zien wat voor code FP aanmaakt bij een bepaald object. Door zo naar FP te kijken kun je vrij snel de basis van HTML leren.
Link naar reactie
Waarom betalen voor een editor als er genoeg prima editors gratis te verkrijgen zijn ? Laat ik me net als Bill helemaal aansluiten bij Olaf Liflaf zijn eerste reactie en het op 1stPage2000 houden van [url=http://www.evrsoft.com]Deze website[/url] die vrij uitgebreid en gratis is.Met beginnersmodus zodat het niet zo moeilijk is om er mee te werken.Ook geen HTML boek kopen,er zijn genoeg HTML websites waar gratis cursussen op staan die je met File en Save as op je HD kunt bewaren.Als iets gratis verkrijgbaar is,moet je het nooit kopen ! [ Dit bericht is bewerkt door: CobraPH op 2002-04-24 16:06 ]
Link naar reactie
[quote:752036fc64] Op 23-04-2002 15:56 schreef Olaf Liflaf: En wie is er zo rijk dat hij/zij Dreamweaver kan betalen ? [/quote:752036fc64] Hoi Olaf (en de rest natuurlijk), Je zou toch zeggen dat de meeste C!T-forumgebruikers hun software via een andere weg verkrijgen? Ik heb UltraDev4 destijds voor NLG10,- laten 'backuppen'. Of heb ik het bij het verkeerde eind? :grin: Djurre
Link naar reactie
[quote:bbd3ff0735]Je zou toch zeggen dat de meeste C!T-forumgebruikers hun software via een andere weg verkrijgen?[/quote:bbd3ff0735] Nou, ik denk dat je je niet moet vergissen. Ik weet van veel medeforummers die evenals ikke officiële licenties hebben. (Nu wordt ik ook gesponsord door mijn baas :grin: ). Maarre.... Flash 5, Dreamweaver, 3DS Max 4... alles legaal :smile: Grtz Grimmie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...