Ga naar inhoud

sitecheck >>> www.tresor.tk


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik vraag jullie mening wat betreft de net nieuwe site van de schoolkrant van het theresialyceum... Ik (14jarige scholier op Havo/vwo in 2e klas) heb de site gemaakt met in het achterhoofd dat er ook nog 56.6k modem gebruikers zijn, daarom wordt er op de site weinig gebruik gemaakt van flash. Als jullie nog wat te verbeteren hebben, zou ik graag van jullie horen om zo de website te verbeteren... Greetzz, Roel P.S. Als de website via TK ( http://www.tresor.tk ) niet te bereiken is, dan kan je hem altijd bereiken via http://www.jeteye.nl/tresor [ Dit bericht is bewerkt door: roel-online op 2002-04-20 00:18 ]
Link naar reactie
Afgezien van de intro vind ik hem wel leuk! Wel ff de "home" knop aanpassen, die wijst naar een documentje op je eigen harddisk... Nog wat: persoonlijk vind ik die messagebalk niks, hij leidt enorm af door de bewegende tekst en al die smilies (dus vreemde kleuren) vallen zo erg op, dat je telkens afdwaald naar die messagebalk. Vind ik niet echt prettig lezen... Nog wat deel 2: die image rechtsonderin kan echt niet :wink: Die moet je echt wat beter maken, nu is het net of je een bergje pixels in de blender hebt gestopt :wink: _________________ Ik heb geen signature. [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-19 20:39 ]
Link naar reactie
http://www.tresor.tk even in je bericht zetten of http://www.jeteye.nl/tresor zonder die drie puntjes dan is het voor ons makkelijker om hem te bekijken. :wink: Niet iedereen zal het je in dank afnemen dat ie niet met 800 x 600 te bekijken is. Het geheel zit verder wel goed in elkaar, maar ook ik vind die bewegende messagebalk iets te druk. vr. gr. smeenk
Link naar reactie
Ohh, dat ziet er inderdaad slecht uit in mozilla, maar asl ik zo bedenk, wie surft er eigenlijk met mozilla? Dat is toch bijna niemand? En wat de intro betreft, wat moet ik eraan veranderen om hem beter te maken, is het idee opzich wel goed of kan ik beter iets heel anders maken? Verder ben ik aan het kijken of ik makkelijk een 800x600 website in elkaar kan zetten zodat vrijwel iedereen hem kan bezoeken. Ook ga ik het plaatje wat rechtsonderin staat echt veranderen want ik zie ook dat het toch echt een beetje VEEL te vaag is. Hij staat namelijk als gif op 't web maar eigenlijk was het een bmp van een flashfilmpje. Kan ik dan het beste een flashfilmpje laten laden of is het slimmer om voor een bmp te kiezen? Greetzz, Roel [ Dit bericht is bewerkt door: roel-online op 2002-04-20 00:17 ]
Link naar reactie
[quote:7bf15779f4] Op 20-04-2002 0:12 schreef roel-online: Ohh, dat ziet er inderdaad slecht uit in mozilla, maar asl ik zo bedenk, wie surft er eigenlijk met mozilla? Dat is toch bijna niemand?[/quote:7bf15779f4]Wacht maar tot versie 1.0 uit is, Mozilla wordt één van de beste (zo niet dé beste) browser op de markt...
Link naar reactie
[quote:65b6041459] Op 20-04-2002 0:12 schreef roel-online: Verder ben ik aan het kijken of ik makkelijk een 800x600 website in elkaar kan zetten zodat vrijwel iedereen hem kan bezoeken. [/quote:65b6041459] Of je maakt een 2e frameindex speciaal voor 800x600 dat je automatisch laat laden i.p.v. het sorry.htm dat je nu gebruikt, dan kan je je huidige frameindex blijven gebruiken voor 1024x768 vr. gr. smeenk
Link naar reactie
Die uitleg die je krijgt wanneer je een lagere resolutie dan 1024 x 768 draait, vind ik echt onzin. Je geeft een uitleg die alleen voor Windows geldt en nog niets eens goed is ook! Er zijn meerdere versies va Windows! Maar ook dat je dan de site niet kan bereiken is onzin, ik mag hem toch ook wel zien ondanks 800x600? Misschien dat je dan niet alles even goed ziet, maar dat maakt toch niet uit? Mijn mening tot nu: een grote flop. (Sorry als je vind dat ik je beledig) Greetz. D.
Link naar reactie
[quote:d649a07691] Of je maakt een 2e frameindex speciaal voor 800x600 dat je automatisch laat laden i.p.v. het sorry.htm dat je nu gebruikt, dan kan je je huidige frameindex blijven gebruiken voor 1024x768 vr. gr. smeenk [/quote:d649a07691] Een 2e frame-index? Wat bedoel je daar mee, en hoe moet dat? Verder wil ik op de reactie van Dilbert reageren over de 800x600 resolutie. Ik heb in een eerder bericht verteld dat ik hard bezig ben met een 800x600 versie. Ik krijg hier dan ook vele tips over! <Mijn dank daarvoor!) Verder wil ik graag van Dilbert weten waarom hij het een flop vind, is dat alleen vanwege de resolutie? Als het alleen dat is dan is de flop snel voorbij! Ik hoop dat ik met de tips van jullie snel een 800x600 versie kan laten zien! Greetzz, Roel [ Dit bericht is bewerkt door: roel-online op 2002-04-20 19:03 ]
Link naar reactie
Op scholen, in de mediatheek, draaien ze meestal nog gewoon 800x600, tenminste bij ons... zodat alles op die 14" monitortjes niet zo priegelig is. Dus ik zou me wat meer aanpassen aan de doelgroep. Verder, felle kleuren... hmm. En zou je dat logo bovenin misschien 1x kunnen laten bewegen en dat hij daarna alleen nog overnieuw beweegt als je je muis erop zet? Ik vind het wat storend.
Link naar reactie
[quote:04eacae1a1] Op 20-04-2002 19:01 schreef roel-online: Een 2e frame-index? Wat bedoel je daar mee, en hoe moet dat? [/quote:04eacae1a1]even wat geript uit je site: [code:1:04eacae1a1] <script language="JavaScript"> var screenWidth = screen.width; if (screenWidth <= 850) {document.write("<meta HTTP-EQUIV='Refresh' CONTENT='0; URL=mijn800x600site.htm'>");} else {document.write("<meta HTTP-EQUIV='Refresh' CONTENT='0; URL=mijn1024x768site.htm'>");} </script> [/code:1:04eacae1a1] Daarbij leidt "mijn1024x768site.htm" naar je huidige frames en "mijn800x600site.htm" naar frames die het mogelijk maken om je site met een resolutie van 800x600 te bekijken ! groet
Link naar reactie
------------------------------------------ Roel-online: Verder wil ik graag van Dilbert weten waarom hij het een flop vind, is dat alleen vanwege de resolutie? Als het alleen dat is dan is de flop snel voorbij! Ik hoop dat ik met de tips van jullie snel een 800x600 versie kan laten zien! ------------------------------------------- Luister Roel, die flop is puur gericht op dat 800x600 gedoe. Als ik je site bekijk krijg ik het gevoel dat je dat beter kan. Als jij een dergelijke site in elkaar flatst, dan moet je tcoh op z'n minst een site kunnen maken die voor alle resoltie te bekijken is. Suc6, D.
Link naar reactie
inderdaad die Home-link is niet goed. Verder is de cover van April niet te zien (Archief) en mist de '2' van 'April 2002'. Misschien dat je rollover buttons kunt maken van die knoppen rechts, dan is het nog net ietsje duidelijker welk knopje je klikt. Ik vind trouwens wel dat die ouwe rot erg bot klinkt, ff tussen neus en lippen door. Verder nix mis met je site. Volgens mij. Boelie-Boelie
Link naar reactie
[quote:e8196f0a5b] Daarbij leidt "mijn1024x768site.htm" naar je huidige frames en "mijn800x600site.htm" naar frames die het mogelijk maken om je site met een resolutie van 800x600 te bekijken ! [/quote:e8196f0a5b] Maar dan moet ik wel een pagina maken die op de 800x600 resolutie is afgestemd! Want ik snapte het tot zover wel, maar ik d8 dat er iets was dat de site automatisch aan de resolutie aan zou passen! Greetzz, Roel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...