Ga naar inhoud

Frontpage 2002 probleem...


Aanbevolen berichten

Ik heb een homepage. Gemaakt met Frontpage 2002. Altijd voor het uploaden een ftp programma gebruikt. Deze pagina heb ik bij Geocities en daar kan je geen ftp programma meer gebruiken bij de gratis versie. Nu is er wel de mogelijkheid om te kiezen in Frontpage voor 'web publiceren'. Dat heb ik gedaan en dat ging perfekt. Ben ik een paar dagen geleden aan het snuffelen in mijn pc, zie ik ineens een of ander icoon met de naam: http://fp.geocities.com/ etcetera. Ik dacht: wat moet ik daar nou weer mee en heb hem weggegooid. STOM! Ik weet het, want dat was dus de link naar Geocities om mijn bestanden te uploaden. Nu lukt dat dus niet meer. Ook niet als ik een nieuwe homepage maak of wat dan ook. Er staat in de helpfunctie: "Een publicatielocatie toevoegen of wijzigen: Klik in het menu bestand op Web publiceren. Klik op Wijzigen". Dat lukt dus niet. Hij geeft gewoon het ooit eens ingevoerde adres weer. Ik moet gewoon weer zo'n icoon hebben... Volgens mij stond het in de netwerkmap. Wie helpt me?? [ Dit bericht is bewerkt door: AntWoman op 2002-04-18 21:27 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...