Ga naar inhoud

Inlog account beheren


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik was al een tijd op zoek naar een inlog schermpje voor mijn website, maar een waar ik zelf gebruikers en wachtwoord toe kan voegen. Nou heb ik er een gevonden bij bravenet.com Nu Komt het Bij bravenet kan ik alles invoegen en laten opslaan zo krijg ik een code met daarin een vak waar je je naam en wachtwoord in kan vullen voor op een website. Zo kan ik bij hun een lijst invullen met de diverse namen wachtwoorden en de link waar het heenmoet. Wat ik wil is dat ik dit zelf kan beheren en niet dat ik elke keer bij hun in moet loggen als ik een account wil toevoegen. Ook is ht probleem dat als ze er weer eens plotseling mee stoppen ik alle accounts kwijt ben. Weet iemand een oplossing. Bij het inlog kadertje verwijst hij naar de url waar ik alles moet invullen als ik dat nou in een appart html bestand of kladblok zou doen met een opgegeven url van mij kan ik dat dan niet zlef regelen. Dan hoe ik alleen een regel te kopieeren en dan de namen wachtwoorden enz in te vullen. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel anders zal ik volgende keer een stukje van die codes bijvoegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...